Tour de France 2024

Ik dacht eigenlijk dat Evenepoel beter kon dalen? Of is dat een verkeerde indruk die ik had?

Nee dit is echt wel een slechte afdaling. Krijgt nu Rodriguez en co voor zich en kan nog amper die volgen.

Is nu ook gewoon gelost door die groep. Dit is echt slecht :s

Ik begrijp Remco wel, ma dit is wel een beetje problematisch natuurlijk. Iedereen ziet dat ze hem zo onder druk kunnen zetten. Nu, dit gaat de Tour niet beslissen, maar ergens wel jammer want zo loopt de achterstand op en gaat de kans op geel na de tijdrit serieus omlaag.

Pogacar is precies wel serieus aan het vliegen. Voorsprong groeit gestaag.

Het is nog 5-10km serieus bijtrappen, als hij goed is kan hij nog wel wat tijd terug pakken, zeker als ze met 3-4 kunnen rondrijden

Vingegaard daalt ook minder dan vorige jaren.
Ik dacht dat Landa betere daler was maar die kan die 3 ook niet volgen

Ik begrijp Remco wel, ma dit is wel een beetje problematisch natuurlijk. Iedereen ziet dat ze hem zo onder druk kunnen zetten. Nu, dit gaat de Tour niet beslissen, maar ergens wel jammer want zo loopt de achterstand op en gaat de kans op geel na de tijdrit serieus omlaag.

Meer dan een beetje. Met bonis en zo kijkt hij op minsters 45" dan maakt hij echt niet goed op 25km tegen Pogacar die ook gewoon een supertijdrit in de benen heeft.

Pogacar heer en meester, zowel bergop als bergaf.

Jammer van Evenepoel zijn afdaling, maar zijn prestatie bergop is wel hoopvol.

Spijtig voor Evenepoel want hij was wel zijn derde boven, verliest hier gewoon tijd omdat hij wat minder durft bergaf

Hij zit nog bij Vingegaard dus niet slecht gereden vandaag

Terug
Bovenaan