Denk Pogacar weg en het valt best mee. Gaat over seconden.Allé Evenepoel terug. Deze winter toch eens werken aan zijn daling want dit was dramatish.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk Pogacar weg en het valt best mee. Gaat over seconden.Allé Evenepoel terug. Deze winter toch eens werken aan zijn daling want dit was dramatish.
Allé Evenepoel terug. Deze winter toch eens werken aan zijn daling want dit was dramatish.
Denk Pogacar weg en het valt best mee. Gaat over seconden.
Verliest uiteindelijk maar ongeveer 20s bergaf tov Pogacar. Als Pogi hier tegen de grond gaat is het gewoon voorbij. Het is niet alsof het helemaal dramatisch was eh.Allé Evenepoel terug. Deze winter toch eens werken aan zijn daling want dit was dramatish.
Tja "geen probleem", kleine minuut verliezen in een "kleine" bergrit. Je moet het allemaal maar terug nemenAchteraf gezien geen probleem die voorzichtige afdaling
Nee maar ik snap het gedacht wel.. hij komt dan als 3de boven en verliest dan al dat werk bergaf..Verliest uiteindelijk maar ongeveer 20s bergaf tov Pogacar. Als Pogi hier tegen de grond gaat is het gewoon voorbij. Het is niet alsof het helemaal dramatisch was eh.
Denk dat je voor deze sprint sowieso beter op de kop kon beginnen om die bochten goed aan te snijden.Evenepoel op kop weer die sprint beginnen, maar wel nog winnen. Is dus echt wel goed. Gewoon mindere afdaling.
Hij heeft gewoon slim gereden vind ik (of goed gegoktEvenepoel op kop weer die sprint beginnen, maar wel nog winnen. Is dus echt wel goed. Gewoon mindere afdaling.
). Pogacar was buiten categorie. Daarna geen onnodige risico's in de afdaling en goed gegokt / gerekend dat hij op dat lange rechte stuk terug kon komen. En dan nog de boni's mee pikken op het einde.Ging niet voor een klassement IIRC.Pidcock ook een serieuze draai aan het krijgen
Van UAE zeker, maar ook van Pogacar? Ik weet niet. Heel sterk gereden, maar pakt zijn winst vooral in de afdaling. Dat associeer ik zelden met een "demonstratie". Of ben ik nu te streng?Demonstratie van Pogacar, en bij uitbreiding van UAE.
Niet in de zin van een solo van 60km nee. Hij is er laat aan begonnen (pas in de laatste kilometer), maar pakt dan toch direct wat afstand en lost iedereen, om dan zijn voorsprong bergaf nog gestaag uit te bouwen. Overduidelijk de beste vandaag.Van UAE zeker, maar ook van Pogacar? Ik weet niet. Heel sterk gereden, maar pakt zijn winst vooral in de afdaling. Dat associeer ik zelden met een "demonstratie". Of ben ik nu te streng?