Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
José altijd nen uitleg hé: Pogacar heeft niemand mee in die eerste waaier. "Zo ziede maar, Pogacar heeft niemand nodig, die trekt zijn plan"
Het moest eens Quick-Step of Visma geweest die de trein gemist hadden... ze zouden het nogal mogen horen![]()

Het is ook gewoon weer op het randje IMO. Allez, ik moet het herbekijken maar ik vond het niet grotesk. Zeker overbodig, maar hij heeft al ergere zaken gedaan.De commentatoren hebben het niet gezien ze. José is ook stil.![]()
Jose heeft het gezien
Philipsen heeft wel al ergere dingen dan dit gedaan waarvoor hij niet is gestraft dus ik denk niet dat ze iets mee gaan doen.
De jury had hem deze ochtend er al wel op aangesproken, dan mag er wel eens een consequentie zijn.Jose heeft het gezien
Philipsen heeft wel al ergere dingen dan dit gedaan waarvoor hij niet is gestraft dus ik denk niet dat ze iets mee gaan doen.
Een dag later en ik krijg al bijna gelijk... als Van Aert hier doorsprint is dit gewoon Polen 2.0. Ik ging niks zeggen maar ben toch niet de enige die dit niet zuiver vond....dit is gewoon een Groenewegentje waiting to happen op deze manier.