Tour de France 2024

vingegaard serieuze kwak op lampaert. Moest remco zoiets doen het kot was weer te klein.

José altijd nen uitleg hé: Pogacar heeft niemand mee in die eerste waaier. "Zo ziede maar, Pogacar heeft niemand nodig, die trekt zijn plan" :laugh:
Het moest eens Quick-Step of Visma geweest die de trein gemist hadden... ze zouden het nogal mogen horen :sarcastic:

Pogacar is natuurlijk wel iemand die vaak alleen zijn weg zoekt ook in een finale is hij vaak alleen op pad terwijl een Vingegaard altijd in het wiel van zijn treintje zit en als hij eens het wiel verliest moet iedereen wijken om er zo snel mogelijk weer in te zitten vraag maar aan Lampaert :d

Groenewegen dan nog wat een winnaars allemaal.

Philipsen echt wel gewoon minder snel dan vorig jaar. Dat zien we eigenlijk al het ganse jaar en ook deze Tour eigenlijk gewoon de bevestiging daarvan.

Jose heeft het gezien :eek:

Philipsen heeft wel al ergere dingen dan dit gedaan waarvoor hij niet is gestraft dus ik denk niet dat ze iets mee gaan doen.

Jose heeft het gezien :eek:

Philipsen heeft wel al ergere dingen dan dit gedaan waarvoor hij niet is gestraft dus ik denk niet dat ze iets mee gaan doen.
De jury had hem deze ochtend er al wel op aangesproken, dan mag er wel eens een consequentie zijn.

...dit is gewoon een Groenewegentje waiting to happen op deze manier.
Een dag later en ik krijg al bijna gelijk... als Van Aert hier doorsprint is dit gewoon Polen 2.0. Ik ging niks zeggen maar ben toch niet de enige die dit niet zuiver vond.

Ik sluit mij wel aan bij @Pieterjan94 dat het weer écht op het randje is en niet súper duidelijk, dan vond ik gisteren eigenlijk veel zotter, maar men gaat toch eens moeten beginnen ingrijpen op dit soort maneuvres want zo geef je een compleet verkeerd signaal. Als die een geisoleerd geval is, tot daaraan toe nog, maar dat is het al láng niet meer. Hij kan ook echt niet argumenteren dat hij Van Aert niet had gezien en het is ook niet dat hij zoveel sneller was dat hij er al voorbij kon zijn daar...

Terug
Bovenaan