Tour de France 2025

Moeilijk te zeggen of Pogi het niet door had dat hij een gat had, maar vond hem precies niet met zoveel overschot rijden

Ik zie deze Evenepoel toch echt wel geen podium rijden deze Tour.

Hij mag me zeker verbazen, maar ik vermoed dat de eerste zware bergrit hij vroeg zal moeten lossen.

Lijkt me gewoon niet top toch

Waarom rijden ze niet door?
Omdat Vingegaard morsdood zat en probeert te recupereren?
Is niet van grote luxe dat hij zich daar zo bruusk neerplante op de klim. Denk dat het enkel was omdat hij Pogacar ook een klein beetje zag plafoneren dat hij daar toch nog de energie vind om even te duwen tot de top.

Hij mag me zeker verbazen, maar ik vermoed dat de eerste zware bergrit hij vroeg zal moeten lossen.

Wie dan wel? Evenepoel toch gewoon duidelijk weer best of the rest?

Remco zijn bochtenwerk is toch echt dramatisch. Hoe ie daar in de finale die bochten compleet verkeerd aansnijdt. Maar wel de enige die in de buurt komt van de grote 2.

Cols is nog iets anders dan explosieve kaskes maar mannen als Almeida, fameuze klant voor top 3-5 ook lijkt me.

edit: Pogi zei tijdens zen interview ik zat aan men max en die indruk had ik ook op de St-Hilaire, had geen gigantische overschot.
Strohalmpje aan hoop :unsure:

Almeida werd vorig jaar 4e. Dat die dus een kandidaat voor podium is is een beetje een opendeur in trappen lijkt me.

Maar die gaat uiteindelijk wel tijd verliezen door te moeten werken voor Pogacar.

Normaal wel een beetje, maar ik zou er niet gigantisch op hopen. Die zijn basis klimtempo ligt echt hoog.
Als ge ziet wat die in Zwitserland afgeserveerd heeft, bijna ganse week zelf kastanjes uit het vuur halen ..

Ik zit hier 2 weken nog Nys te verdedigen dat hij niet in Zwitserland koerst en dat het niet uitmaakt want Vauquelin, Gregoire en Onley geen échte referenties zijn... ik geef met veel plezier mijn ongelijk toe. Ze komen nog nét een klein klein beetje tekort maar mooi om te zien dat die mannen zich er hier toch telkens tussen smijten. Wat daar nog achter kwam zat toch direct een héél pak verder...

Vauquelin is einde contract bij Arkea, als die volgend jaar bij een topteam nog een stapje extra kan zetten... ik meen dat er in het verleden toch al interesse was van onder andere Ineos? Een verbreding aan de top kunnen we alleen maar toejuichen denk ik.

Ben ik trouwens de enige die de "demarrages" van Jorgenson een beetje pijnlijk vind om naar te kijken? :unsure: Je ziet hem van ver aanzetten en dan zie je eerst Pogacar & bij de 2de Almeida zo bijna op kop van de groep zitten wachten tot hij er voorbij komt zodat ze in het wiel kunnen kruipen :laugh: Acceleratie nihil.

Normaal wel een beetje, maar ik zou er niet gigantisch op hopen. Die zijn basis klimtempo ligt echt hoog.
Als ge ziet wat die in Zwitserland afgeserveerd heeft, bijna ganse week zelf kastanjes uit het vuur halen ..
Ie is idd zeer sterk maar sowieso gaat werken voor Pogacar zijn tol eisen. Maar dat Almeida een topper is geworden staat buiten kijf

Terug
Bovenaan