Tour de France 2025

Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...

Het is voor herstel belangrijk om zo snel mogelijk los te rijden na de rit. Dus zelf als hij niet gefrustreerd ging zijn zou hij exact hetzelfde doen en zo rap mogelijk naar zijn rollen gaan.

Maar net zoals zo vaak bij Remco is het hoe hij zijn boodschap overbrengt wat moeilijk. (Ik vind dat het opzich wel nog meevalt , Remco kan erger uit de hoek komen.)

Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...
Op zijn Instagram heeft hij een filmpje gedeeld waarin te zien is dat hij ruim de tijd neemt voor de jonge fans.

Dat Remco hevig kan zijn in zijn reacties kort na een wedstrijd waarin er sprake is van teleurstelling is niets nieuw.
Dat is gewoon een authentieke reactie. Daarna is het de PR machine die de controle neemt natuurlijk. Ik vrees ervoor dat je dat ook niet gaat kunnen veranderen, en het dus altijd een geval gaat zijn van damage control achteraf.

Het is voor herstel belangrijk om zo snel mogelijk los te rijden na de rit. Dus zelf als hij niet gefrustreerd ging zijn zou hij exact hetzelfde doen en zo rap mogelijk naar zijn rollen gaan.

Maar net zoals zo vaak bij Remco is het hoe hij zijn boodschap overbrengt wat moeilijk. (Ik vind dat het opzich wel nog meevalt , Remco kan erger uit de hoek komen.)
Lol.
Je kan niet alles wat krom is rechtpraten. Deze jongen een handtekening geven had 5s van zijn tijd gekost en had geen flikker uitgemaakt.
Wat hij ook kon doen was tijdens zijn losrijden die fan zijn goodie alsnog tekenen.

Het is de manier hoe hij zijn boodschap overbrengt en daarna damage control moet doen.
Ze viseren mij is dan de reactie. Ik denk dat Tadej en Jonas met net zulke grote loep bekeken worden en zij ook overstelpt worden door fans. Toch krijg je daar niet zulke beelden van te zien.

Laatst bewerkt:
Lol.
Je kan niet alles wat krom is rechtpraten. Deze jongen een handtekening geven had 5s van zijn tijd gekost en had geen flikker uitgemaakt.
Wat hij ook kon doen was tijdens zijn losrijden die fan zijn goodie alsnog tekenen.

Het is de manier hoe hij zijn boodschap overbrengt en daarna damage control moet doen.
Ze viseren mij is dan de reactie. Ik denk dat Tadej en Jonas met net zulke grote loep bekeken worden en zij ook overstelpt worden door fans. Toch krijg je daar niet zulke beelden van te zien.

Meestal begint bij 1 iemand en voor je het weet staat er een hele tros fans bij.
u. Plots zal hij toch nee moeten zeggen. Beter dan eerst uw routine doen en dan handtekeningen geven.

Remco is natuurlijk gewoon ook wie hij is, dat is nu eenmaal een deel van zijn karakter. Bij de ene was dat meer flamboyant zoals bij Boonen, bij Remco is het meer een driftkikker.

Uiteindelijk is dat ook allemaal niet erg hé, het is niet dat hij hier die kleine een mep en een rochel in zijn gezicht geeft.

Tijdens en na de inspanning zijn bepaalde mensen nu soms gewoon anders. Het is niet te vergelijken natuurlijk, maar ik ben zelf niet echt een haantje de voorste, maar als ik tennis dan ben ik tijdens en na het spel ook gewoon een ander persoon. 5min na de match is dat terug weg, maar dat maakt iemand geen 'slecht' persoon hé...

Dit is net ook waarom de Tour zalig is, alles wordt met een vergrootglas bekeken.

Love it

Remco is zwaar gedaald in mijn achting. Ongeacht hoeveel stress of hoe hard je baalt... zoiets zeg je niet tegen je fans. En er stond er maar eentje, het is niet dat je opeens 5u handtekeningen moet gaan uitdelen. Op die manier gaat ie binnen een paar jaar nog blij mogen zijn als hij nog 1 fan overhoudt.

wtf nu echt wat lopen wenen omdat hij een handtekening niet meteen uitdeelde, alsof er ook maar een renner is die indezelfde situatie niet hetzelfde zou doen

Nu vandaag. Onderschat ik nu Girmay? Zie zijn ploeg werken met Alpecin. Ik verwacht toch hier gewoon een Dauphine rit 1 scenario met VDP, Pogacar, Vingegaard en een slapende Evenepoel die er nog naar toesprint.

wtf nu echt wat lopen wenen omdat hij een handtekening niet meteen uitdeelde, alsof er ook maar een renner is die indezelfde situatie niet hetzelfde zou doen

Nu vandaag. Onderschat ik nu Girmay? Zie zijn ploeg werken met Alpecin. Ik verwacht toch hier gewoon een Dauphine rit 1 scenario met VDP, Pogacar, Vingegaard en een slapende Evenepoel die er nog naar toesprint.

Een normale renner zou nooit 'uit mijne weg, move' zeggen.

ai van Eeltvelt was misschien ook wel een ritje voor hem Lotto gaat ook een moeilijke Tour tegemoet gaan op deze manier

Van Eetvelt toch ook iemand aan het worden die wel altijd ergens bij betrokken is. Valpartijen, ziekte, achterop door waaiers, ... Eigenlijk al sinds hij prof is meer "pech" (niet altijd pech te noemen) dan niet.

Ligt het aan mij of vallen Belgen gewoon bovengemiddeld? Misschien is dat omdat we ons daar meer bewust van zijn, maar welke Belgische topper kan nog zeggen dat hij weinig pech heeft gekend? De Lie? Merlier & Philipsen I guess

Een normale renner zou nooit 'uit mijne weg, move' zeggen.
Hij zegt letterlijk “get out of my way, please”. Ik zie echt niet wat er aan verkeerd is aan die zin? Hij vraagt beleefd net na de koers om aan de kant te gaan zodat ie naar de ploeg is kan om te starten met de recovery

Na een zware finale, een tijdrit of een cross waar je net een lange periode tegen of door verzuring rijdt ja.
Na een vlakke rit, waar hij gewoon in de buik van het peloton binnenkomt? Ondanks de hectiek in die finale rijdt je daar in het pak geen vreselijke vermogens. Een minuut vroeger of later beginnen zorgt echt niet dat je plots een uur moet losrijden ipv ~10min net na de inspanning.

Terug
Bovenaan