Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...Achteraf is em terug geweest naar die fan met wat merch, maar geen leuke 1ste reactie née
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...Achteraf is em terug geweest naar die fan met wat merch, maar geen leuke 1ste reactie née
Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...
Op zijn Instagram heeft hij een filmpje gedeeld waarin te zien is dat hij ruim de tijd neemt voor de jonge fans.Dat had ik eigenlijk wel verwacht, ingefluisterd door de ploeg wsl, maar die eerste reactie is echt niet ok. Ksnap dat ge gefrustreerd zijt maar toch...
Lol.Het is voor herstel belangrijk om zo snel mogelijk los te rijden na de rit. Dus zelf als hij niet gefrustreerd ging zijn zou hij exact hetzelfde doen en zo rap mogelijk naar zijn rollen gaan.
Maar net zoals zo vaak bij Remco is het hoe hij zijn boodschap overbrengt wat moeilijk. (Ik vind dat het opzich wel nog meevalt , Remco kan erger uit de hoek komen.)
(grappig fragmentje vind ik toch). Lol.
Je kan niet alles wat krom is rechtpraten. Deze jongen een handtekening geven had 5s van zijn tijd gekost en had geen flikker uitgemaakt.
Wat hij ook kon doen was tijdens zijn losrijden die fan zijn goodie alsnog tekenen.
Het is de manier hoe hij zijn boodschap overbrengt en daarna damage control moet doen.
Ze viseren mij is dan de reactie. Ik denk dat Tadej en Jonas met net zulke grote loep bekeken worden en zij ook overstelpt worden door fans. Toch krijg je daar niet zulke beelden van te zien.
Misschien moeten ze bij QS dan deze twee mannen maar in de volgwagen steken(grappig fragmentje vind ik toch).

De regels zijn idd redelijk duidelijk over beide zaken. Philipsen komt hier heel goed weg. Ben benieuwd of een kleinere garnaal hier ook zou mee wegkomen.
wtf nu echt wat lopen wenen omdat hij een handtekening niet meteen uitdeelde, alsof er ook maar een renner is die indezelfde situatie niet hetzelfde zou doen
Nu vandaag. Onderschat ik nu Girmay? Zie zijn ploeg werken met Alpecin. Ik verwacht toch hier gewoon een Dauphine rit 1 scenario met VDP, Pogacar, Vingegaard en een slapende Evenepoel die er nog naar toesprint.
Hij zegt letterlijk “get out of my way, please”. Ik zie echt niet wat er aan verkeerd is aan die zin? Hij vraagt beleefd net na de koers om aan de kant te gaan zodat ie naar de ploeg is kan om te starten met de recoveryEen normale renner zou nooit 'uit mijne weg, move' zeggen.
Na een zware finale, een tijdrit of een cross waar je net een lange periode tegen of door verzuring rijdt ja.Het is voor herstel belangrijk om zo snel mogelijk los te rijden na de rit. Dus zelf als hij niet gefrustreerd ging zijn zou hij exact hetzelfde doen en zo rap mogelijk naar zijn rollen gaan.