SomeDude Banned 6 juli 2025 #163 Ge moet dat plassen hier niet herhalen he, anders kom je zelf als een zeikerd over Laatst bewerkt: 6 juli 2025
SomeDude Banned 6 juli 2025 #165 dadash zei: amai Evenepoel maakt ferm van zijn kloten Klik om te vergroten... Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren?
dadash zei: amai Evenepoel maakt ferm van zijn kloten Klik om te vergroten... Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren?
quo_vadis Well-known member 6 juli 2025 #166 SomeDude zei: Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk iets gebeurd eerder in de sprint maar de helicopter zat bij de kopgroep dus geen beelden van jammer genoeg
SomeDude zei: Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk iets gebeurd eerder in de sprint maar de helicopter zat bij de kopgroep dus geen beelden van jammer genoeg
D dadash Well-known member 6 juli 2025 #168 SomeDude zei: Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren? Klik om te vergroten... Dat was Jonathan Evenepoel hoor. Andere renners doen zo'n dingen niet. Er waren er trouwens 3 Evenepoels want Bryan Evenepoel en Biniam Evenepoel haalden ook hun beste italiaanse boven. Ik vrees dat we gaan moeten wachten tot de interviews
SomeDude zei: Waarom maakte Milan eigenlijk zo van zijn oren? Klik om te vergroten... Dat was Jonathan Evenepoel hoor. Andere renners doen zo'n dingen niet. Er waren er trouwens 3 Evenepoels want Bryan Evenepoel en Biniam Evenepoel haalden ook hun beste italiaanse boven. Ik vrees dat we gaan moeten wachten tot de interviews
SomeDude Banned 6 juli 2025 #170 dadash zei: Dat was Jonathan Evenepoel hoor. Andere renners doen zo'n dingen niet. Er waren er trouwens 3 Evenepoels want Bryan Evenepoel en Biniam Evenepoel haalden ook hun beste italiaanse boven. Ik vrees dat we gaan moeten wachten tot de interviews Klik om te vergroten... Gelukkige is er nog de X-account van Intermarche! https://twitter.com/x/status/1941869025744572604
dadash zei: Dat was Jonathan Evenepoel hoor. Andere renners doen zo'n dingen niet. Er waren er trouwens 3 Evenepoels want Bryan Evenepoel en Biniam Evenepoel haalden ook hun beste italiaanse boven. Ik vrees dat we gaan moeten wachten tot de interviews Klik om te vergroten... Gelukkige is er nog de X-account van Intermarche! https://twitter.com/x/status/1941869025744572604
quo_vadis Well-known member 6 juli 2025 #171 Remco weer veel te ver opgedraaid. Nochtans zit bvb Van Wilder wel vooraan
D dadash Well-known member 6 juli 2025 #173 Evenepoel mijn god wat een ramp dat positioneren gelukkig nog net eraan dit keer Milan heeft zijn dag niet reed daar een smartphone van een toeschouwer aan brokken en valt dan 200m verder
Evenepoel mijn god wat een ramp dat positioneren gelukkig nog net eraan dit keer Milan heeft zijn dag niet reed daar een smartphone van een toeschouwer aan brokken en valt dan 200m verder
D dadash Well-known member 6 juli 2025 #174 Dat ziet er al beter uit voor Evenepoel. Pogacar bergtrui