808 State
Well-known member
Hij zal wel een plan B hebben.Hij is hier om in Parijs op het podium te staan.
Niks meer en niks minder. Hij is hier niet voor de bollen en zijn ploeg is hier niet voor de bollen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zal wel een plan B hebben.Hij is hier om in Parijs op het podium te staan.
Niks meer en niks minder. Hij is hier niet voor de bollen en zijn ploeg is hier niet voor de bollen.
Na een zware finale, een tijdrit of een cross waar je net een lange periode tegen of door verzuring rijdt ja.
Na een vlakke rit, waar hij gewoon in de buik van het peloton binnenkomt? Ondanks de hectiek in die finale rijdt je daar in het pak geen vreselijke vermogens. Een minuut vroeger of later beginnen zorgt echt niet dat je plots een uur moet losrijden ipv ~10min net na de inspanning.
Lipowitz moet werken voor RoglicAls je met 6 overblijft en je bent erbij dan ben je gewoon heel goed.
En wat zou het probleem zijn met geloofwaardig? Als hij hier lost dan spaart ie zichzelf nu al en hoe meer reserve je hebt voor de bergen hoe beter als zijn doel bvb ritten en de bollen zou zijn, maw je theorie slaat op niet veel.
Edit: in de Dauphiné was ie 4des, uit de Ronde van Zwitserland komt er niet echt iemand bij die hem zou kunnen kloppen (Almeida moet werken voor Pogacar). En Lipowitz moet nog bewijzen dat ie 3 weken aan een stuk top kan zijn. Dus hij ligt nog steeds op schema voor het podium.
Rijdt Van Aert eigenlijk mee? Waar is de tijd dat dit soort aankomsten quasi een zekerheid op winst waren voor hem?
Van Aert is niet top denk ik. Hij had ook buikgriep net voor de Tour.Rijdt Van Aert eigenlijk mee? Waar is de tijd dat dit soort aankomsten quasi een zekerheid op winst waren voor hem?
Godverdomme die kerel hield het spannend zeg!!!
Heerser!
Het gaat gewoon over de manier waarop. "Bol het af onnozele snotaap" of "Sorry, ik heb nu geen tijd voor een handtekening" kost allebei evenveel tijd.Hoe sneller je na je inspanning loswerkt hoe beter voor de recuperatie. Het verschil zal idd niet groot zijn als je 10 minuten later begint maar ze is er wel.
(En het is niet omdat het vlak is , dat het een rustige rit was).
Ze zijn bezig aan hun belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ze komen net binnen van hun rit, laat die mannen eerst hun ding doen van recuperatie/opfrissen/...
Daarna komen ze wel naar buiten voor handtekeningen en foto's.
Ik ben zeker geen Remco fan.
Hij kon het zeker vriendelijker doen, maar dat er zoveel ophef op komt vind ik onbegrijpelijk.
Maar dat zei ie toch helemaal niet?Het gaat gewoon over de manier waarop. "Bol het af onnozele snotaap" of "Sorry, ik heb nu geen tijd voor een handtekening" kost allebei evenveel tijd.
Maar dat zei ie toch helemaal niet?
In de Giro was hij toch redelijk explosief, verschil met Pedersen was miniem. Een Van Aert in vorm zou ik toch verwachten in de top 10 hier. Volgens Campenaerts was het toch de bedoeling om te sprinten vandaag met VA.Heeft gewerkt op de puisten vandaag, en volgens mij na al zijn valpartijen is hij minder explosief geworden. Doet daarom ook niet meer mee in de sprints.
Ale, nu gaan we gewoon dingen liggen verzinnen.Het gaat gewoon over de manier waarop. "Bol het af onnozele snotaap" of "Sorry, ik heb nu geen tijd voor een handtekening" kost allebei evenveel tijd.

Inclusief de TT op dag 5? Dan zou dat toch een ontgoocheling zijn in mijn ogen. 100% zeker dat Remco voor de tour enkel maar blij zou zijn met geel na de tijdrit.- Als Remco de eerste week doorkomt met een minuut achterstand en ongeschonden, mag hij zijn twee pollekes kussen. Punished Remco fixt dat wel even in een bergrit om onze monden te snoeren.
Hij zou beter zijn vrouw wat korter houden.Conclusies na het weekend:
- Vingegaard stijgt in mijn achting