Tour de France 2025

Dat Remco erbij ligt is ook wel raar want die liet zich uitzakken
Of is dat omdat hem zou klein is en niets ziet :unsure:

En al 2 ritten vertraging met de start. Parcours van dit jaar is maar triestig....
Slechter dan vorig jaar kon nochtans niet. Nu tenminste een paar puncher ritten, die waren er vorig jaar gewoon niet.

Maar deze aankomst is echt een regelrechte schande, classic ASO moneygrab alweer. Waarom zouden we aankomen op een brede boulevard ergens als we KNAL in het centrum aan "de rotonde voor de kerk" kunnen aankomen? Idioten.

Sporza interview met Van Lerberghe met de vraag of Merlier iemand is die rap gaat zweven, en terwijl Merlier in de mixed zone zien met een reactie alsof ie een kermiskoers gewonnen heeft :laugh:

Niveau van die sporza interviews aan de finish zijn toch echt beneden alle peil..

Laatst bewerkt:
Hij heeft toch een punt?
Hij doet zijn uiterste best, maar hij is realistisch en het zal zijn carrière nu ook niet meer veranderen op het podium staan.
Slappe reactie voor een renner die van VLAB naar RBH gegaan met als grote doel de TdF winnen als leider.

Dat Remco erbij ligt is ook wel raar want die liet zich uitzakken
Of is dat omdat hem zou klein is en niets ziet :unsure:
Te laat laten uitzakken, nog te lang meegereden vooraan.

YOU JINXED IT! :wallbash::tongue:
Nochtans niet zijn fout deze keer.

Slappe reactie voor een renner die van VLAB naar RBH gegaan met als grote doel de TdF winnen als leider

Die transfer was vooral ingegeven dat hij kopman wou zijn in de GT’s en dat hij een Kuss scenario niet meer wou.
In de tour ging hij bij Visma geen kopman meer zijn, dan is transfereren het enige wat je kan doen.
Bij RB krijgt hij tenminste de kans om te strijden.

Hij gaat zijn uiterste best doen om te winnen. Maar hij is ook wel realistisch genoeg en kent ook Jonas en zijn waarden.
Dit is ook gewoon een manier om de druk ook niet te hoog te maken.

Ik heb het niet kunnen volgen. Hebben ze de tijden geneutraliseerd? Want er waren al valpartijen (voor zover ik het kan nakijken) voor de grens van 3 km voor de meet en ik zie dat niemand tijd heeft verloren.

Jammer voor Philipsen. Maar elk jaar zijn er een paar grote slachtoffers. :frown:

Ik heb het niet kunnen volgen. Hebben ze de tijden geneutraliseerd? Want er waren al valpartijen (voor zover ik het kan nakijken) voor de grens van 3 km voor de meet en ik zie dat niemand tijd heeft verloren.
in sprint etappes is het al even 5km ;-)

HLN doet ook mee deze keer :biglaugh:
Zelfs als het waar is, wie lekt zo een dingen zeg. Elke keer tijdens de Tour of voor een belangrijk doel. Helpt die jongen toch totaal niet.

Daarnaast wijst Escape op ‘indirect bewijs’, bijvoorbeeld het feit dat Evenepoel bij Red Bull – BORA – hansgrohe op een Specialized-fiets zou kunnen blijven rijden.

Bora is in 2017 overgeschakeld naar Specialized toen Sagan erbij kwam. Evenepoel was in 2017 voetballer bij KV Mechelen. Wat een genie is dat daar bij Bora zeg die schakelden dus al over op Specialized toen Evenepoel nog geen fiets had gezien om hem dan in 2026 te kunnen inlijven :crazy:

Terug
Bovenaan