Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slechter dan vorig jaar kon nochtans niet. Nu tenminste een paar puncher ritten, die waren er vorig jaar gewoon niet.En al 2 ritten vertraging met de start. Parcours van dit jaar is maar triestig....
Voor de Belgische ploegen en voor Belgische inwoners: kloptDrie op drie voor de Belgen. Wat een weelde![]()

Van Der Poel is weer een favoriet voor morgen als ik dat parcours bekijkVoor de Belgische ploegen en voor Belgische inwoners: klopt
Maar Matthieu rijdt helaas voor Nederland![]()
Van Der Poel is weer een favoriet voor morgen als ik dat parcours bekijk

Dit jaar staat hij er in topvorm, het was de vorige jaren wel andersMet de vorm die hij nu heeft zeker en vast.
Slappe reactie voor een renner die van VLAB naar RBH gegaan met als grote doel de TdF winnen als leider.Hij heeft toch een punt?
Hij doet zijn uiterste best, maar hij is realistisch en het zal zijn carrière nu ook niet meer veranderen op het podium staan.
Te laat laten uitzakken, nog te lang meegereden vooraan.Dat Remco erbij ligt is ook wel raar want die liet zich uitzakken
Of is dat omdat hem zou klein is en niets ziet![]()
Nochtans niet zijn fout deze keer.YOU JINXED IT!![]()
Slappe reactie voor een renner die van VLAB naar RBH gegaan met als grote doel de TdF winnen als leider

in sprint etappes is het al even 5km ;-)Ik heb het niet kunnen volgen. Hebben ze de tijden geneutraliseerd? Want er waren al valpartijen (voor zover ik het kan nakijken) voor de grens van 3 km voor de meet en ik zie dat niemand tijd heeft verloren.
Ah rightin sprint etappes is het al even 5km ;-)

![]()
“In de ploeg leeft dit niet”: Soudal Quick-Step-CEO Jurgen Foré over mogelijk vertrek Remco Evenepoel
Verlaat <a href="https://hln.be/dossier/~d778b588c-e8d5-4568-bd82-bef6ca4a745d" target="_blank">Remco Evenepoel</a> (25) aan het eind van dit seizoen Soudal Quick-Step voor Red Bull-BORA-hansgrohe? Opnieuw is het hét gespreksthema bij uitstek in de <a href="http://hln.be/tour-de-france"...www.hln.be
HLN doet ook mee deze keer
Zelfs als het waar is, wie lekt zo een dingen zeg. Elke keer tijdens de Tour of voor een belangrijk doel. Helpt die jongen toch totaal niet.

Inderdaad triest, die dt-fout.Ik krijg zonet de Canyon nieuwsbrief binnen en die eindigt met de woorden "Wat er nu ook gebeurd, de tour is nu al een succes voor het team".![]()