Misterblort
Well-known member
Ik denk dat op 50km van het einde al een serieuze schifting zal gemaakt zijn. Hopelijk niet teveel knechten meer mee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ooit al over UCI-punten gehoord?". Zo begon je deze "discussie". Over lachwekkend en respectloos gesproken... En dan de dooddoener.Stop eens met gewoon allemaal woorden in mijn mond te leggen, over andere dingen te beginnen of vreselijke vergelijkingen te maken. Lachwekkend. Dit is helemaal geen discussie meer waard. Jij hebt iemand die gewoon zijn job deed een idioot genoemd. Respectloos en dan mag je een reactie verwachten.
Dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. De eerste gecategoriseerde klim ligt past op 50km van de meet. Het is geen klassieker, Pogacar gaat hier niet op 70km van de meet al onnozel beginnen doen, daarvoor is de inzet te hoog. Daarnaast hebben teveel renners (in tegenstelling tot in klassiekers) er baat bij van zolang mogelijk mee te proberen gaan, is het niet met klassementsambities op zich dan misschien wel om goed te blijven staan voor geel als er eind deze week/begin volgende week toch eens een groep mag wegblijven.Ik denk dat op 50km van het einde al een serieuze schifting zal gemaakt zijn. Hopelijk niet teveel knechten meer mee
Goe dat lenny aan de betere hand is, dag 1 liggen harken dat het niet schoon is en vandaag terug tussen de mensen!
Snap dat niet hoe die ineens herstelt tijdens de tour. Maar goed voor hem, zie die echt een rit winnen.
Snap dat niet hoe die ineens herstelt tijdens de tour. Maar goed voor hem, zie die echt een rit winnen.