Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat Vingegaard morsdood zat en probeert te recupereren?Waarom rijden ze niet door?
Wie dan wel? Evenepoel toch gewoon duidelijk weer best of the rest?Ik zie deze Evenepoel toch echt wel geen podium rijden deze Tour.
Hij mag me zeker verbazen, maar ik vermoed dat de eerste zware bergrit hij vroeg zal moeten lossen.
Lijkt me gewoon niet top toch

Ik zie deze Evenepoel toch echt wel geen podium rijden deze Tour.
Hij mag me zeker verbazen, maar ik vermoed dat de eerste zware bergrit hij vroeg zal moeten lossen.
Lijkt me gewoon niet top toch

Maar die gaat uiteindelijk wel tijd verliezen door te moeten werken voor Pogacar.Cols is nog iets anders dan explosieve kaskes maar mannen als Almeida, fameuze klant voor top 3-5 ook lijkt me
Tenzij hij heel vroeg aan de bak moet denk ik van niet. Die rijdt altijd zijn eigen tempoMaar die gaat uiteindelijk wel tijd verliezen door te moeten werken voor Pogacar.

Maar die gaat uiteindelijk wel tijd verliezen door te moeten werken voor Pogacar.
Je ziet hem van ver aanzetten en dan zie je eerst Pogacar & bij de 2de Almeida zo bijna op kop van de groep zitten wachten tot hij er voorbij komt zodat ze in het wiel kunnen kruipen
Acceleratie nihil.Ie is idd zeer sterk maar sowieso gaat werken voor Pogacar zijn tol eisen. Maar dat Almeida een topper is geworden staat buiten kijfNormaal wel een beetje, maar ik zou er niet gigantisch op hopen. Die zijn basis klimtempo ligt echt hoog.
Als ge ziet wat die in Zwitserland afgeserveerd heeft, bijna ganse week zelf kastanjes uit het vuur halen ..