Ie is idd zeer sterk maar sowieso gaat werken voor Pogacar zijn tol eisen. Maar dat Almeida een topper is geworden staat buiten kijf
Die werd 4e in zijn eerste giro na 2 weken roze toen hij nog bij QS reed. Dat is al altijd een grote geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ie is idd zeer sterk maar sowieso gaat werken voor Pogacar zijn tol eisen. Maar dat Almeida een topper is geworden staat buiten kijf
Ik zit hier 2 weken nog Nys te verdedigen dat hij niet in Zwitserland koerst en dat het niet uitmaakt want Vauquelin, Gregoire en Onley geen échte referenties zijn... ik geef met veel plezier mijn ongelijk toe. Ze komen nog nét een klein klein beetje tekort maar mooi om te zien dat die mannen zich er hier toch telkens tussen smijten. Wat daar nog achter kwam zat toch direct een héél pak verder...
Vauquelin is einde contract bij Arkea, als die volgend jaar bij een topteam nog een stapje extra kan zetten... ik meen dat er in het verleden toch al interesse was van onder andere Ineos? Een verbreding aan de top kunnen we alleen maar toejuichen denk ik.
Ben ik trouwens de enige die de "demarrages" van Jorgenson een beetje pijnlijk vind om naar te kijken?Je ziet hem van ver aanzetten en dan zie je eerst Pogacar & bij de 2de Almeida zo bijna op kop van de groep zitten wachten tot hij er voorbij komt zodat ze in het wiel kunnen kruipen
Acceleratie nihil.
Op een bepaald moment rijden ze met 7 voorop als ik me niet vergis, de rest kon niet volgen. Lijkt me toch niet dramatisch slecht.Ik zie deze Evenepoel toch echt wel geen podium rijden deze Tour.
Hij mag me zeker verbazen, maar ik vermoed dat de eerste zware bergrit hij vroeg zal moeten lossen.
Lijkt me gewoon niet top toch
Neen misschien was ik te streng inderdaad en groeit hij nog.Op een bepaald moment rijden ze met 7 voorop als ik me niet vergis, de rest kon niet volgen. Lijkt me toch niet dramatisch slecht.
Neen misschien was ik te streng inderdaad en groeit hij nog.
Ik denk gewoon dat de beste Evenepoel hier vandaag geen 13seconden verliest.
Hij verliest maar 3 sec in de rit zelf natuurlijk. De rest zijn boni's die Pogi nam. Nu Pogi en Vingegaard zijn niet de referenties. Almeida en Jorgenson zijn diegene die hij in de gaten moet houden voor plek 3.
ritwinst kan je bijna zeker Remco opschrijven.Voor morgen is Remco natuurlijk wel torenhoog favoriet. Is dan ook nog eens een parcours op zijn maat.
Des te meer zonde is het van die achterstand die hij opliep in rit 1. Nu begint hij al met een minuut achterstand. Ik sluit niet uit dat hij nog in de buurt van geel komt, maar dat is het dan ook.
Voor hetzelfde geld had hij morgen met een mooie voorsprong kunnen leiden in het klassement.
ritwinst kan je bijna zeker Remco opschrijven.
Maar hij zal nog niet in de buurt komen van 50s voorsprong.
Vingegaard en Pogacar zijn ook geen slechte tijdrijders. En het is een vlakke tijdrit van 33km.
Pogacar zijn positie op de fiets trok daar op niets. Benieuwd of ze dat nog hebben kunnen rechttrekkebRemco maakte nog 48 seconden goed op Pogacar in 17km tijd... Ja, Pogacar had niet zijn beste dag daar en ik zeg niet dat het gaat gebeuren (ik denk ook niet dat het lukt), maar "niet in de buurt komen" vind ik toch een straffe uitspraak. 33km is niet kort, het is zeker niet onmogelijk als hij zelf een superdag heeft.
), want normaal is hij bijna een garantie op winst. Maar geel zou wel een zeer straffe stoot zijn. Ganna kon ook maar een halve minuut pakken op Pogacar vorig jaar tijdens een toch wel vergelijkbare TT in de Giro.Vorige jaar in de giro verloor hij in de licht aflopende tijdrit 29s op Ganna.Vorig jaar in de eerste ITT in de Tour pakte Remco 'maar' 12 seconden op Pogacar op 25 km.
Morgen is het nog wel vlakker en blijkbaar weinig technisch, dus Remco kan ten volle zijn positie uitspelen. Ook is de ITT een kleine 10km langer. Een minuut goedmaken is dus zeker niet onmogelijk, maar eenvoudig zal het niet worden. Veel meer dan die minuut zal hij ook zeker niet pakken, volgens mij, dus zal hoe dan ook nipt zijn. Voor hetzelfde geld pakt hij maar 30 seconden terug.
Maar de dagoverwinning zou in principe geen probleem mogen zijn.
Zo maniakaal is hij nog wel dat hij effectief gelooft dat hij in staat is om hier een minuut terug te pakken, maar dan is het onder de beste omstandigheden. Ik ga hem wel inbrengen in mijn prono (want daar stond ie nog niet in), want normaal is hij bijna een garantie op winst. Maar geel zou wel een zeer straffe stoot zijn. Ganna kon ook maar een halve minuut pakken op Pogacar vorig jaar tijdens een toch wel vergelijkbare TT in de Giro.
Vandaag gooide hij trouwens afval langs de weg waar dit niet was toegestaan. Opnieuw raar dat ze daar een boete van UCI-punten aan koppelen. Je zou hiervoor louter een financiële boete verwachten...