UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah. Bijzonder zwak. Niet meer niet minder. En Lukaku, tjah, die ene kans die hij kreeg trapt hij over... Bijzonder jammer. Het goede gevoel dat ik had na de seizoensstart & de komst van Lukaku is eigenlijk zo goed als volledig weg. Niet zozeer omdat we verliezen, maar vooral de manier waarop, 2 matchen (zo goed als) kansloos
Lukaku + UCL is geen goeie combinatie en never will be. Wat ik hier al 2 jaar zeg na z'n campagnes met Inter.

Gisteren die fase in Milan- athletico penalty in de laatste minuut lemar maakt eerst zelf handspel en gaat zo tegen de arm van de verdediger en de var liet weer begaan

Ref uit Bulgarije, VAR uit Nederland.

De onkunde is Europees, en niet enkel Belgisch. Lichte troost.
Of alles wordt "geregeld" achter de schermen. Wat nu in België aan de hand is gebeurd wereldwijd ook. Dan zou het moedwilligheid zijn ipv onkunde. Meer en meer denk ik dat het die richting uit gaat. Zou wel jammer zijn want dan worden we allemaal bedrogen. Elke week opnieuw

Laatst bewerkt:
De Spaanse voetbalploegen doen het toch wel megaslecht dit jaar. De ene topploeg verliest 3-0 tegen Benfica, en de andere verlies thuis tegen Sheriff.

Ben echt content met e 4/6 en vooral de manier waarop tegen PSG waren we doorgaans de betere ploeg met beetje geluk kon je daar winnen ( die grote kans van hendry )
Gisteren leipzig bij momenten veel kansen gekregen met aanvallend voetbal, tweede helft was natuurlijk pak minder maar al bij al niet veel weggegeven, die fase met mignolet zie ik wel andere scheidsrechters een penalty voor geven raakt de bal wel maar heeft ook de speler vol mee.
Maar met een beetje pech verlies je als die bal van Messi 10 cm lager valt :tongue:

What the fuck. Hoe krijgt ge uitgelegd dat dit penalty is? Krijgt dan nog rood ook, schande.
Dit is echt een schandalige fase, hoe je zelfs na x aantal herhalingen er nog van overtuigd kan zijn dat dit penalty is.
Door enkel het moment te nemen van het contact.
Dan staat hij met de studs op het scheenbeen van de tegenstander

Gewoon elke keer hetzelfde, niet het groter beeld zien, niet de actie vooraf zien. Enkel de seconde voor en van het contact ingezoomd en in slomo zien

Door enkel het moment te nemen van het contact.
Dan staat hij met de studs op het scheenbeen van de tegenstander

Gewoon elke keer hetzelfde, niet het groter beeld zien, niet de actie vooraf zien. Enkel de seconde voor en van het contact ingezoomd en in slomo zien
Hij zag toch, volgens de beelden die hier staan, de ganse fase?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan