UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ge daar aanvallend ook telkens bevriest gaat het niets worden natuurlijk, toch 2 mogelijkheden op het einde om iets te doen. En dan bijna de 0-3 aan de overkant.

Wordt nog een lange 45min sebiet :S

Straf de individuen. Het is wat extreem dat duizenden mensen niet met hun pintje naar de match zouden kunnen kijken omdat er een tiental mongolen tussen het publiek zitten.
Overal achter het doel krijg je steeds ne lap bier in uwe nek, ik weet niet of jij dat zo plezant zou vinden. Ze doen het bij een doelpunt, als de scheids fluit en ze zijn ontevreden en als de tegenstander scoort gooien ze naar die speler.

Overal achter het doel krijg je steeds ne lap bier in uwe nek, ik weet niet of jij dat zo plezant zou vinden. Ze doen het bij een doelpunt, als de scheids fluit en ze zijn ontevreden en als de tegenstander scoort gooien ze naar die speler.
Ik snap absoluut dat dat niet leuk is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er ook geen fan van. Mijn grootste probleem is vooral het gooien van bier naar spelers, dat is gewoon enorm onrespectvol. Dat er eens een biertje vliegt tijdens het juichen, ik snap absoluut dat dat niet leuk is om dan over u te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan