UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Joeng is dat nu Telenet of VTM zelf waardoor die framerate weeral niet stabiel blijft. 't is al erg genoeg dat ik dit met 720p moet kijken op een 4K OLED gvd.

Eigenlijk telkens zo voorspelbaar bij Club. Achterlijn halen, terug leggen richting zone tussen stip en backlijn en dan moet je hm maar inlopen.
Brugge scoort zo heel vaak en doet vaak deze actie, vind het frustrerend zelfs dat dit bij ons niet lukt met snelle flanken, en toch is het zo moeilijk te verdedigen blijkbaar
Weeral!

Verdiende voorsprong maar hoe staan die te verdedigen seg.
Overal een stap te laat, te traag, teveel ruimte.

Hoofd koel houden nu

Enorm indrukwekkend van Club. Zo een gelukje heb je nodig. Die Mata is toch echt een gouden speler trouwens.

Hopelijk nu nog eentje op de counter inprikken en Club doet een gouden zaak.

En als CDK een killer schot kweekt wordt dat echt een topper.

Scheids zijn gele kaarten vergeten of zo?

Duidelijker als die overtreding van Kampl gaan ze niet worden... Ook Poulsen en Sowah hadden een gele kaart moeten hebben imo.

Als ge hem ziet lopen lijkt het alsof hij nog wat body mist, maar staat toch stevig op zijn voeten
Hj heeft vlotte voetjes en vooral : hij weet vooraf waar hij naartoe gaat. Bij veel van die 'talentjes' genre Bakkali is dat kop naar beneden en wat rondtollen als een Beyblade op goed geluk.

Zwakke ploeg? Compleet de verdienste van Club me dunkt.
Wat een overdiende voorsprong, machtig.

Nu nog vasthouden :help:
Dit lijkt me vandaag ook

Dat is echt geen zwakke ploeg hoor, maar club is fysiek zo indrukwekkend, lopen alles dicht, zitten overal op, geven geen tijd.

Virtueel gewoon 2e hè in de poule 😉

Laat ze zich maar moe maken vandaag, is beter voor RSCA zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan