UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad lang geleden dat je kon genieten van een Belgische Europese match tegen een tegenstander van waarde. Er is nu een oprechte kans op overwinteren zelfs. Het zou voor de talenten van Club wel veel betekenen als ze dat straks rechtstreeks tegen RB kunnen afdwingen. Een beetje dat typische Belgische choken wegspoelen.

Lang mag wel een klets krijgen, altijd afleggen.

Heerlijk ook gewoon tegen zo'n plastieken ploeg, daar kan ik nog extra van genieten.
Er zit effectief veel geld, maar toch wel een heel ander systeem dan de echte speelgoed clubs hè

Denk dat alle toptrainers van de laatste tijd uit hun Academie komt, en qua jonge talenten is het ook maar om jaloers op te zijn.
Veel geld en een topwerking/scouting

Knap dat club hier zijn voet vandaag langs zet (al was het wel zonder de lokale James Cook natuurlijk)

Er zit effectief veel geld, maar toch wel een heel ander systeem dan de echte speelgoed clubs hè

Denk dat alle toptrainers van de laatste tijd uit hun Academie komt, en qua jonge talenten is het ook maar om jaloers op te zijn.

Knap dat club hier zijn voet vandaag langs zet (al was het wel zonder de lokale James Cook natuurlijk)
Kben wel akkoord, het is meer te aanvaarden, maar toch.

Allemaal mooi en wel maar het bestaan en de structuur van RB Leipzig is wel een aanslag op de Duitse voetbalcultuur van fan ownership. Mogen zo snel mogelijk terug de grond in van mij.

Ajax doet het ook goed!
Absoluut. Ik heb de eerste helft niet kunnen zien helaas, maar in de 2de helft zakten ze wel weg. Een goal van Besiktas onterecht afgekeurd en vooral heel nonchalant gespeeld. Maar al bij al weer de 0 gehouden en aan kop van de groep. Dortmund zal de echte krachtmeting worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan