Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg toch niks over de match zelf? Brugge veeeeel te slap en city zonder echt door te duwen ruim gewonnen. Dat we hier nog een goal maken is een half mirakel.Faut le faire, hieruit nog een ergens een excuus vinden om toch af te geven op rcsa :')
Ctiy was 2 amerikaanse maten te groot. En ze zijn nog braaf geweest met de kansen
Mor nee man , wij zijn toch ook al is opgefret geweest door het PSG van IbraIs het uit pure miserie dat de rsca sups hier zo komen reageren of?
Niet dat fcb een wereldmatch speelt hoor, maar sommige reacties hier.
Toen was er hier toch ook wa hoongelach , dan moete er nu toch ook is tegenkunnen ( ik vind het hier nog vrij deftig btw)Mor nee man , wij zijn toch ook al is opgefret geweest door het PSG van IbraToen was er hier toch ook wa hoongelach , dan moete er nu toch ook is tegenkunnen ( ik vind het hier nog vrij deftig btw)

Ze moeten ons dan wel een keer de bal geven ehGeen schande natuurlijk maar ik had Brugge wel iets sterker verwacht, is eigenlijk nooit een wedstrijd geweest. Soit, geen man overboord.

9 lives he ZOT !!Klopt niet wat je zegt!
Toen Anderlecht - PSG bezig was bestond Beyondgaming nog niet dus kan er nooit mee gelachen zijn he.![]()

.Veel te hoge verwachtingen? Ik heb hier geen enkele Club-fan zien zeggen dat we vandaag een resultaat gingen pakken.Dit maakt iets uit. Het is wel Man City hé. Veel te hoge verwachtingen na die 4/6.
Tjah, dit was ergens wel te verwachten. Club heeft optimaal gebruik gemaakt van slappe prestaties van de tegenstanders in de vorige twee matchen, top. Maar als een ploeg als City op toerental is krijg je dit. De score is een klein beetje overdreven, maar op naar de volgende en proberen weer boven zich uit te stijgen.
Al gaat dat wel moeilijk zijn met Balanta en Rits in de centrale as. Daar zit echt compleet geen rek meer op.

Welke match hebt gij gekeken?Tjah, dit was ergens wel te verwachten. Club heeft optimaal gebruik gemaakt van slappe prestaties van de tegenstanders in de vorige twee matchen, top. Maar als een ploeg als City op toerental is krijg je dit. De score is een klein beetje overdreven, maar op naar de volgende en proberen weer boven zich uit te stijgen.