UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben al 2 heel goede matchen gespeeld waardoor mensen te veel gingen verwachten denk ik. City was gewoon waanzinnig sterk. Is dit een schande? Zeker niet.

Faut le faire, hieruit nog een ergens een excuus vinden om toch af te geven op rcsa :')
Ctiy was 2 amerikaanse maten te groot. En ze zijn nog braaf geweest met de kansen
Zeg toch niks over de match zelf? Brugge veeeeel te slap en city zonder echt door te duwen ruim gewonnen. Dat we hier nog een goal maken is een half mirakel.
Sommigen lijken er gewoon wel bijzonder van te genieten.

Is het uit pure miserie dat de rsca sups hier zo komen reageren of?
Niet dat fcb een wereldmatch speelt hoor, maar sommige reacties hier.
Mor nee man , wij zijn toch ook al is opgefret geweest door het PSG van Ibra ;) Toen was er hier toch ook wa hoongelach , dan moete er nu toch ook is tegenkunnen ( ik vind het hier nog vrij deftig btw)
Btw ge lacht met onze miserie lol

Geen schande natuurlijk maar ik had Brugge wel iets sterker verwacht, is eigenlijk nooit een wedstrijd geweest. Soit, geen man overboord.

Mor nee man , wij zijn toch ook al is opgefret geweest door het PSG van Ibra ;) Toen was er hier toch ook wa hoongelach , dan moete er nu toch ook is tegenkunnen ( ik vind het hier nog vrij deftig btw)

Klopt niet wat je zegt!

Toen Anderlecht - PSG bezig was bestond Beyondgaming nog niet dus kan er nooit mee gelachen zijn he. :whistle:

Dat je onder ligt tegen een ploeg als City is uiteraard geen schande. Maar dat je op 97 minuten voetballen eigenlijk niets toont behalve die goal die daar plots valt zou toch ook niet mogen.

Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten, maar ik vraag me af of Clement echt dacht met exact dezelfde ploeg en exact dezelfde aanpak als de voorbije 2 matchen Guardiola te "verrassen". Die heeft ondertussen 24h aan een stuk video's van die matchen van Club zitten analyseren, die wist perfect wat zijn ploeg moest doen om niet zoals PSG en Leipzig zich aan Club te vergalopperen.

Mss dan toch beter met Vormer gestart :unsure: :tongue:

Tjah, dit was ergens wel te verwachten. Club heeft optimaal gebruik gemaakt van slappe prestaties van de tegenstanders in de vorige twee matchen, top. Maar als een ploeg als City op toerental is krijg je dit. De score is een klein beetje overdreven, maar op naar de volgende en proberen weer boven zich uit te stijgen.

Al gaat dat wel moeilijk zijn met Balanta en Rits in de centrale as. Daar zit echt compleet geen rek meer op.

Balanta zie ik wel nog groeien, dat gaat nog steeds in stijgende lijn. Rits is een andere zaak.

PSG mag nu wel ook eens in gang schieten, 1-1 is geen gewenste score

Tjah, dit was ergens wel te verwachten. Club heeft optimaal gebruik gemaakt van slappe prestaties van de tegenstanders in de vorige twee matchen, top. Maar als een ploeg als City op toerental is krijg je dit. De score is een klein beetje overdreven, maar op naar de volgende en proberen weer boven zich uit te stijgen.

Al gaat dat wel moeilijk zijn met Balanta en Rits in de centrale as. Daar zit echt compleet geen rek meer op.
:crazy:

Welke match hebt gij gekeken?
Mignolet pakt nog 3 of 4 gemaakte goals hoor.

Ik vond City wel goed, maar niet verschroeiend qua tempo.
Op hun top, in grote matchen in de PL is het tempo x2.

Maar geen schande om van deze ploeg te verliezen. Als supporter doet dit wel pijn, maar als voetballiefhebber kan je er wel van genieten denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan