Mooi hoe ze hem nog steeds waarderen. Zijn er veel bij ons publiek die daar iets van kunnen leren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi hoe ze hem nog steeds waarderen. Zijn er veel bij ons publiek die daar iets van kunnen leren.
Doorgaans gaan niet alle kansen binnen natuurlijk. Die goal van Palmer bijvoorbeeld is eentje waar wat geluk mee gemoeid was.Welke match hebt gij gekeken?
Mignolet pakt nog 3 of 4 gemaakte goals hoor.
Ik vond City wel goed, maar niet verschroeiend qua tempo.
Op hun top, in grote matchen in de PL is het tempo x2.
Maar geen schande om van deze ploeg te verliezen. Als supporter doet dit wel pijn, maar als voetballiefhebber kan je er wel van genieten denk ik.
Ik las op Twitter van iemand dat hij ook eerst werd uitgefloten door een deel van het publiek. Was dat zo?Wel mooi dat publiek KDB een mooi applaus gaf.
Zeer knap inderdaad. Een Europesetopclub waar een belgische speler zoveel respect geniet is niet vanzelf sprekend.
Gefluit tegen De Bruyne heb ik niet gehoord. Echt applaus van het merendeel van het publiek bij zowel de opstelling als de vervanging. De Bruyne die ook applaudiseerde naar het volk toen hij op de bank ging zitten.Ik las op Twitter van iemand dat hij ook eerst werd uitgefloten door een deel van het publiek. Was dat zo?
En ook gefluit toen de spelers knielden?
Ajax. Wat een match. Moest nog veel meer zijn. Dit had ik niet verwacht.
Haha idd, wat een matchWa is me dat hier bij atletico -
Liverpool. Ik haat matchen tegen Atletico!

Wel sterke match van Carrasco, die was op een bepaald moment linksback bij balverlies, en spits in balbezit 
Wel knap van die ref dat hij die penalty uiteindelijk niet geeft, was ook heel weinig aan.Wa is me dat hier bij atletico -
Liverpool. Ik haat matchen tegen Atletico!
Haha idd, wat een match
Classic Atletico vooral, om er zo'n drama van te maken. En dan Simeone die op het einde naar binnen spurt om geen hand te moeten geven aan Klopp ofzo?Wel sterke match van Carrasco, die was op een bepaald moment linksback bij balverlies, en spits in balbezit
Voor mij als neutrale supporter wel entertainment allemaal.
. Heel weinig klasse die man. Doet toch serieus goed om die een loer te draaien 
dortmund ook wel slecht. Revanche over 3 weken! 
Op tv kwam het niet door als ze hem uitfloten dus zal een heel kleine minderheid geweest zijn, bij het knielen wel dik fluit concert. Voor mag dat knielen ook wel ophouden denk dat ze hun punt al lang gemaakt hebben.Ik las op Twitter van iemand dat hij ook eerst werd uitgefloten door een deel van het publiek. Was dat zo?
En ook gefluit toen de spelers knielden?
Tgohja, zoiets kan nooit genoeg awarenes krijgen imo. Mogen ze van mij gerust zeker nog even blijven doen. Dat mensen daar niet volop in meegaan kan ik inkomen, maar daar voor beginnen fluiten, vind ik nogal degoutant. Waarom fluiten die dan? Heeft weinig met rechts of links te maken voor mij.Op tv kwam het niet door als ze hem uitfloten dus zal een heel kleine minderheid geweest zijn, bij het knielen wel dik fluit concert. Voor mag dat knielen ook wel ophouden denk dat ze hun punt al lang gemaakt hebben.
En Club is ook al eerder rechts gezind dat is gewoon een feit.
Proficiat! Hierdoor zie je dat Ajax nog een pak verder staat dan Club Brugge. Ze walsen door de groepsfase.Ajax. Wat een match. Moest nog veel meer zijn. Dit had ik niet verwacht.
De winst van Porto had ik ook niet verwachtAjax. Wat een match. Moest nog veel meer zijn. Dit had ik niet verwacht.