UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fuck man ajax speelde als prime bayern ofzo 😝 dortmund ook wel slecht. Revanche over 3 weken! 😄
Ik ben effectief thuis op de grond voor de tv gaan zitten, dit was van een ongekend niveau..

Abnormaal wat daar allemaal te zien was: looplijnen, eentijdsvoetbal, rust, cross-passes, afwerking, uitzinnige sfeer.

Op Twitter lees je ook van oude garde supporters dat dit dé referentiematchen tegen Real Madrid uit (vroeger, niet die van 3 seizoenen geleden), Bayern thuis (jaren 70) zou overtreffen.

Proficiat! Hierdoor zie je dat Ajax nog een pak verder staat dan Club Brugge. Ze walsen door de groepsfase.

Club Brugge is geen schande om te verliezen tegen City. Maar het zal ze toch pijn doen om 90 minuten achter een ongrijpbare bal te moeten hollen. Klasse verschil tussen de echte Europese top is dus nog steeds zeer groot. En wat ze ook willen beweren, niet dicht te krijgen. Als je deze match ziet was PSG echt wel ondermaats op Brugge.
Die kloof (als de topploegen ook top spelen) is voor vele clubs te groot. Denk dat de absolute top die zo'n voetbal op de mat kunnen leggen beperkt is.

Dat Ajax verder staat dan Brugge is een feit, maar Brugge heeft echt wel al een geslaagde campagne gespeeld. Die 4/6 is echt niet te onderschatten. City en PSG zijn ook gewoon één van de sterkste ploegen op deze aardbol. Het is geen schande om zo weggespeeld te worden na die mooie 4/6.

Toch ook wel straf. Vanaken heeft nu evenveel doelpunten gemaakt in de Champions League als Eden Hazard. Hazard had daarvoor 56 matchen nodig, Vanaken 27. Eigenlijk onwaarschijnlijk hoe weinig goals een (voormalige?) topper als Hazard gemaakt heeft in de CL...

Proficiat! Hierdoor zie je dat Ajax nog een pak verder staat dan Club Brugge. Ze walsen door de groepsfase.

Club Brugge is geen schande om te verliezen tegen City. Maar het zal ze toch pijn doen om 90 minuten achter een ongrijpbare bal te moeten hollen. Klasse verschil tussen de echte Europese top is dus nog steeds zeer groot. En wat ze ook willen beweren, niet dicht te krijgen. Als je deze match ziet was PSG echt wel ondermaats op Brugge.
Als je dit City zag voetballen, ontgaat het mij volledig dat PSG daar 3 punten gaan halen is (wat heel jammer is voor Club).
Overal te traag, overklast op alle niveau, niemand van Club die ook zijn niveau kon overstijgen, wat uiteindelijk ook moeilijk is als je alleen maar achter de feiten aanloopt.
Ergens te verwachten, maar na de vorige match was er toch even hoop om de voet er naast te zetten, maar helaas.
Niks verloren, verwacht verlies, kunnen er maar uit leren en hopelijk op Manchester de schade iets meer beperken.

Niet te snappen... Ik vond dat biergooien gisteren al schandalig maar dit...

Als je dit City zag voetballen, ontgaat het mij volledig dat PSG daar 3 punten gaan halen is (wat heel jammer is voor Club).
Overal te traag, overklast op alle niveau, niemand van Club die ook zijn niveau kon overstijgen, wat uiteindelijk ook moeilijk is als je alleen maar achter de feiten aanloopt.
Ergens te verwachten, maar na de vorige match was er toch even hoop om de voet er naast te zetten, maar helaas.
Niks verloren, verwacht verlies, kunnen er maar uit leren en hopelijk op Manchester de schade iets meer beperken.
Ik was vooral teleurgesteld dat na de successen tegen PSG/Leipzig gewoon met krak dezelfde opstelling komt. Dan geef je het toch een ploeg als Man City op een presenteerblaadje (los van het feit dat ze al een topclub zijn en je sowieso al een pandoering krijgt waarschijnlijk). Kom, we gaan City ook nog eens verrassen met onze zelfde manier van spelen? Ze zullen het wel niet verwachten?

Zeer triestig inderdaad. We reden net weg toen we een brugge sup met een mancity sjaal in de hand zagen staan en er wat discussie was, situatie leek wel te bekoelen maar blijkbaar toch niet.

Kameraad heeft wel dashcam in de wagen en gaat de beelden opsturen, reden net voorbij dus staan wel wat personen en nummerplaten op.

De avond even samenvatten: Fluiten tijdens knielen, met bier gooien naar de uitspelers en als klap op de vuurpijl een opa half dood slaan op een parking

Beste fans van België, jongens! :unsure:

Yep en je hebt die jammer genoeg bij elke ploeg.
Inderdaad, doodzonde. Er gooien er 5 van de 20 000 hun pint, da's 0,025% van de aanwezigen.
Hetzelfde met die bommetjes gooien, dat is 1 "supporter" van de 20 000 maar meteen heeft iedereen het etiket marginaal gekregen.

Maar als je ziet hoe opgefokt sommige mensen naar de voetbal gaan kijken... Als er een speler van het andere team een corner wil nemen zouden ze die precies een pak rammel geven. Mentaliteitskwestie binnen de sport.

Zie je ze bij tennis al zo doen als er een speler te dicht loopt? Absurd.

Inderdaad, doodzonde. Er gooien er 5 van de 20 000 hun pint, da's 0,025% van de aanwezigen.
Hetzelfde met die bommetjes gooien, dat is 1 "supporter" van de 20 000 maar meteen heeft iedereen het etiket marginaal gekregen.

Maar als je ziet hoe opgefokt sommige mensen naar de voetbal gaan kijken... Als er een speler van het andere team een corner wil nemen zouden ze die precies een pak rammel geven. Mentaliteitskwestie binnen de sport.

Zie je ze bij tennis al zo doen als er een speler te dicht loopt? Absurd.
Yep, dat is ook een van de redenen waarom ik heb beslist om niet meer live gaan te kijken naar wedstrijden. Ik heb te veel gezien van deze nutteloze zaken. En meestal ligt het steeds aan het feit dat er te veel is gedronken. Ik vind het zeer jammer.

Ik zal het nooit begrijpen dat mensen zich zo hard kunnen opjutten in voetbal.

Hopelijk vinden ze die mongolen die die man half dood hebben geklopt en mogen ze komende 10-15 jaar het gevang in.

Bah, gedegouteerd van dat soort mensen. Je ziet het helaas veel: teveel drank, al dan niet met nog wat coke bij ofzo en ze staan supernerveus en zouden op alles en iedereen beginnen slaan.
Paar jaar terug het ook aan de stok gehad met enen voor de match tegen Anderlecht, was ook een clubsupporter, die kerel was gewoon volledig weg door de drank (en drugs?). Zijn vrienden kwamen snel af en zeiden ook: 'Ga gwn snel weg, want we kunnen hem zelf ook niet meer tegenhouden'. Absurd dat je al slaag krijgt van medesupporters. De marginaliteit van sommigen ga je er helaas nooit uitkrijgen en die paar rotte appels op die tienduizenden andere vallen helaas ook altijd en overal op.
Zo'n zaken ga ik nooit snappen. Ik kan mij ook heel hard opjagen in het voetbal als het slecht gaat of gedegouteerd lopen na een absolute snertmatch, maar om daarom anderen mensen (zelfs eigen supporters) te gaan aanvallen, nooit.

Yep, dat is ook een van de redenen waarom ik heb beslist om niet meer live gaan te kijken naar wedstrijden. Ik heb te veel gezien van deze nutteloze zaken. En meestal ligt het steeds aan het feit dat er te veel is gedronken. Ik vind het zeer jammer.
Voel mij meestal ook out of place als ik naar de voetbal ga zien. Ga af en toe naar Club/Anderlecht kijken en wij zijn precies altijd de enigen die niet mega opgefokt zijn.

Misschien eens een vak maken voor mensen die gewoon willen zitten en kijken? :unsure:

De sterkste samenspelende ploeg die ik al gezien heb in brugge denk ik. Wat een samenspel, snelheid in 1 tijds combinaties en lopen. Wij waren niet op ons best maar komt gewoon door City zelf, druk zetten waar we niet uit geraken. Die snelheid kunnen we gewoon niet volgen, welke spelers of opstelling we ook zouden hebben.
Goed dat ik ajax-dortmund niet gezien heb, wel de goals eens bekeken en is weer pure slapstick achterin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan