Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, sneeuwvlokjes dan hoor.referentie naar de oorlog, vandaar.
UEFA verboodt daarom vandaag de Feyenoord tifo. Zie hier
![]()
Dat is gewoon een quote van 'Rinus Michiels'. Heeft toch niks met de wereldoorlog rechtstreeks te maken.De ajax tifo was ook op (of over) het randje
![]()
Dat is gewoon een quote van 'Rinus Michiels'. Heeft toch niks met de wereldoorlog rechtstreeks te maken.
Dit. 100 keer dit.Pyro in een stadion is voor mij iets dat NOOIT mag verdwijnen. Niets is sfeervoller dan een stadion met pyro en gezangen. Daar verbleekt echt elke andere sfeer zonder pyro tegen. En het is ook echt absoluut niet gevaarlijk als je gewoon meer dan één hersencel gebruikt. Werk met bengaals vuur en geen vuurpijlen of bommetjes, gooi het niet weg vooraleer het op is en leg het na het einde neer en gooi het niet zomaar voor u op het veld. Simpele regels en dan is het ongevaarlijk.
Deze tijd van het jaar is het maar koud in de tribune. Zo'n type muts beschermt het gezichtje daar wel wat tegen.Sorry maar gemaskerde supporters zouden ze al meteen eruit moeten halen. Als je niks verkeerd gaat doen, moet je geen bivakmuts op hebben.

Sorry maar gemaskerde supporters zouden ze al meteen eruit moeten halen. Als je niks verkeerd gaat doen, moet je geen bivakmuts op hebben.
De zin "hij heeft enorm veel spijt, hij beseft dat hij veel moet betalen en nooit meer naar het voetbal mag" vind ik ook walgelijk.

Ge ziet mij het toch ni goedkeuren ? En ?En? Ik snap die drang niet om altijd maar terug te kijken naar het verleden om hedendaagse gebeurtenissen te relativeren. Ik denk dat we als maatschappij wel ver genoeg zijn gekomen om naar een voetbalwedstrijd te kunnen gaan zonder marginaal gedrag rondom te moeten meemaken?
Euhm, is hier dan echt ophef over?De ajax tifo was ook op (of over) het randje
![]()
Zeg ik toch ook niet.Ge ziet mij het toch ni goedkeuren ? En ?
Zitten die niet in vak 313 of is dat ook een aparte groep ?Ze bedoelen wss Bruges Youth.
Ik beweer ook niet dat ik dat normaal vind.Sorry maar gemaskerde supporters zouden ze al meteen eruit moeten halen. Als je niks verkeerd gaat doen, moet je geen bivakmuts op hebben.
Klopt. Maat van is een tijdje terug op het matje geroepen omdat hij zijn bril af deed en weg stak enkele minuten voor een gevecht uitbrak op de tribune... Had er niks mee te maken maar zag de bui al hangen dus wou geen kosten. Jammer genoeg heeft hij zijn achternaam niet mee (zijn neef was gekend bij de voetbalcel) en heeft hij dus enkele maanden SV aan zijn been gehad.Gezien je tegenwoordig al boetes en stadionverboden krijgt opgelegd om je middenvinger op te steken of papieren proppen te gooien, kan ik het wel begrijpen. Niet dat ik zeg dat het normaal is om je middenvinger op te steken of met papier te gooien, maar om dit met SV's en 100-en euros aan boetes te bestraffen, vind ik er ook over.
Klopt natuurlijk, al heb je er ook genoeg die gewoon onherkenbaar willen zijn omdat ze pyro bijhebben.Langs de andere kant, zijn diegene met bivakmutsen wel diegenen die meestal een stapje verder gaan en net enkel die bivakmuts dragen omdat ze weten dat ze zwaar over de schreef zullen gaan.