UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verheyen en Vandenbempt zijn voor mij de enige die iets nuttigs zeggen.
Gilles De Bilde, Dirk Deferme en Frank Raes verkloten echt mijn avond als ik daar naar moet luisteren.
Deferme vind ik echt nog drie keer zo erg.

Raes en De Bilde zeggen vaak domme dingen akkoord, maar die Deferme kent echt zo goed als niks van voetbal. Ik vind dat met overduidelijke voorsprong met de meest vervelende commentator die er bestaat. Simpele fases die hij niet begrijpt, constant voetballers door elkaar halen, de hele tijd van die verschrikkelijke poëzie aanhalen. Jongens toch.

Deferme vind ik echt nog drie keer zo erg.

Raes en De Bilde zeggen vaak domme dingen akkoord, maar die Deferme kent echt zo goed als niks van voetbal. Ik vind dat met overduidelijke voorsprong met de meest vervelende commentator die er bestaat. Simpele fases die hij niet begrijpt, constant voetballers door elkaar halen, de hele tijd van die verschrikkelijke poëzie aanhalen. Jongens toch.
Agreed. Snap niet dat die nog werk heeft.

Verheyen en Vandenbempt zijn voor mij de enige die iets nuttigs zeggen.
Gilles De Bilde, Dirk Deferme en Frank Raes verkloten echt mijn avond als ik daar naar moet luisteren.
Vandenbempt is een geweldige commentator maar als analist erger ik mij daar ook enorm aan eerlijk gezegd. Die denkt, net als Joos trouwens, iets te vaak dat hij het warm water heeft uitgevonden terwijl hij als analist toch ook erg beperkt is.
Ik heb hem nog altijd liever als pakweg Frank Raes en Jan Mulder maar ik heb hem toch veel liever in de commentatorbox dan in de studio.
Gilles De Bilde zouden ze gewoon uit elke studio moeten weren. Vreselijk persoon om naar te luisteren.

Filip Joos valt toch echt wel te pruimen als commentator? Ik moet van de persoon in kwestie ook weinig hebben, maar als ik een match van hem opzet, blijf ik wel luisteren. Hij mag dan wel een romanticus of taalliefhebber zijn, hij kent ook echt wel iets van voetbal. Dit in tegenstelling tot andere 'romantici' die mss wel iets van de liefde kennen, maar weinig van't spelletje. Hé Frank, Aster of Dirk.

Voor een 'taalliefhebber' heeft Joos toch een erg beperkte vocabulaire. Hij komt eerder over als de beunhaas die af en toe de 4-5 grote woorden gebruikt die hij die dag kan herinneren. Het komt vakk effectief over alsof hij heel de nacht zijn spreekwoordje heeft zitten opzeggen om het te kunnen gebruiken.

Ik vind Joos als commentator nog wel redelijk oké. Als analist vreselijk. Daar is hij gewoon een betweter die zijn ongelijk niet wilt toegeven.

Filip Joos valt toch echt wel te pruimen als commentator? Ik moet van de persoon in kwestie ook weinig hebben, maar als ik een match van hem opzet, blijf ik wel luisteren. Hij mag dan wel een romanticus of taalliefhebber zijn, hij kent ook echt wel iets van voetbal. Dit in tegenstelling tot andere 'romantici' die mss wel iets van de liefde kennen, maar weinig van't spelletje. Hé Frank, Aster of Dirk.
Als commentator wel idd.
Dan vind ik het zelfs leuk als er een romanticus aan de microfoon zit ipv een droge commentator. Maar bij de analyse achteraf moet je effenaf wel weten waar je over praat. En dan slaat hij er vaak naast vind ik.

FDRI0tAXsAI23Qh

Ik vind Aster juist wel heel aangenaam. Als moderator doet hij het heel goed in 90 minutes. Als commentator moet hij zeker nog veel leren, maar die komt er wel.

Ik vind Aster juist wel heel aangenaam. Als moderator doet hij het heel goed in 90 minutes. Als commentator moet hij zeker nog veel leren, maar die komt er wel.
Aster is ook ok, maar moet nog veel leren is ook een echte liefhebber van het spelletje.

Oei een mopje zeg, schande. Ah nee wacht tis over Anderlecht dan mag dat niet, maar hier wel zelf dwaas zitten doen in u ondertussen gedelete post, typisch.

Allee die post ook verwijderd. Dan heb ik niks gezegd :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan