Spooky
Well-known member
Goh, dat betekent dat Atletico te pakken is, zeker met een mentaliteit zoals vandaagAlleen jammer dat Leverkusen wint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, dat betekent dat Atletico te pakken is, zeker met een mentaliteit zoals vandaagAlleen jammer dat Leverkusen wint.
Vanessa teveel geld ingezet op Porto?hoefkens![]()

Ik ookEn zeggen dat ze in de pers de Carl al naar de uitgang aan het schrijven waren na 3 matchen…

Het is bizar hoe lang die onder de radar is kunnen blijven in zijn carriere… die scandinavische competities worden normaal toch volledig platgescout…Had ook mijn twijfels bij de transfer van Nielsen maar hoe snel heeft die zich ingewerkt zeg. Als je denkt dat we daar met Vormer gingen prutsen.
Rits niet vergeten.En dan moeten Lang, Buchanan en Mata nog terugkeren![]()
Wie gaat Rits uit de ploeg spelen?Rits niet vergeten.
Hetgeen bij Club op de bank of in het ziekenhuis ligt, is basisspeler in zo goed als iedere andere ploeg in België.
Niemand. Roteren in de mindere matchen of invallenWie gaat Rits uit de ploeg spelen?

Gaat wisselen met Nielsen, of die hem er gaat uit spelen weet ik niet, maar Rits was vorig jaar ook van grote waarde en meestal vrij geruisloos.Wie gaat Rits uit de ploeg spelen?
Dat interview sloeg op de spelers afaik“Het plannetje klopte” volgens Vanaken, goeie punten voor Hoefkens dus, is goed dat hij Vanaken nu ook mee heeft, want in het begin waren er toch kritische noten te horen van Vanaken richting Hoefkens