UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh ja, ik vind eerlijk gezegd echt niet dat je duidelijk kan zien of die Tah de bal raakt. Volgens mij raakt Schick hem wel en die stond niet buitenspel.

Moet de bal niet raken, gaat mee in het duel terwijl hij buitenspel staat. Dat is genoeg.
Lol, Sinds wanneer is dat ? Is dat een regel die enkel in Brugge telt ?

Als die bal rechtstreeks binnen gaat kan het nooit Offside zijn tenzij die Mignolet staat te hinderen (wat niet het geval is)

Als jij hem afkeurt is het omdat hij vindt dat Tah hem raakt wat ik nie kan afleiden uit de beelden en de VAR blijkbaar ook nie

Goh ja, ik vind eerlijk gezegd echt niet dat je duidelijk kan zien of die Tah de bal raakt. Volgens mij raakt Schick hem wel en die stond niet buitenspel.
Vind het vrij raar want normaal maakt het toch niet uit of je hem raakt? Gewoon in de weg staan is al genoeg voor off side

Lol, Sinds wanneer is dat ?

Als die bal rechtstreeks binnen gaat kan het nooit Offside zijn tenzij die Mignolet staat te hinderen (wat niet het geval is)
Tuurlijk wel. Een speler die offside staat mag geen beweging naar de bal maken.

Dit is ook de reden waarom de goal is afgekeurd.

Lol, Sinds wanneer is dat ?

Vanuit buitenspelpositie mag je niet in duel gaan, of je nu de bal speelt of niet maakt niet uit. Zo'n fases zie je wekelijks toch in de JPL afgefloten worden.

Vind het vrij raar want normaal maakt het toch niet uit of je hem raakt? Gewoon in de weg staan is al genoeg voor off side
In de weg van de keeper wel ja, maar dat was hier niet het geval hé.

Ik weet niet of het zo is dat de beweging naar de bal voldoende is zoals @StevenFM zegt. Dan was het wel buitenspel want hij gaat er idd met zijn hoofd naartoe. Maar of hij hem effectief raakt kan je imo niet opmaken uit die beelden.

Tuurlijk wel. Een speler die offside staat mag geen beweging naar de bal maken.

Dit is ook de reden waarom de goal is afgekeurd.

Waarom gaat de scheidsrechter zelf dan nog eens kijken als dat de reden is? Ze kunnen vanuit de VAR zelf ook wel zien dat die in duel gaat hoor. Ik denk oprecht dat die scheids gaat kijken omdat ze niet zeker weten wie de bal raakt en ze dan nog eens verkeerd oordelen ook. Normaal gaat de scheidsrechter zelf bij een offside geval toch nooit nog eens kijken.

Ze waren ook super vertraagd telkens aan het beeld aan het tonen waar je zogezegd op zou moeten kunnen zien wie de bal raakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan