UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mulder is die stilaan helemaal seniel of wat is dat? Ze tonen al maar de helft van de CL meer op VTM2, dan wint er eens een Belgische ploeg en dan gaat die daar een beetje de zuurpruim uithangen.

Degryse heeft na al die jaren nog steeds zijn pijnlijke exit bij Club niet verteerd… waarom in godsnaam laten ze die toch commentaar op Club geven???

Mulder is die stilaan helemaal seniel of wat is dat? Ze tonen al maar de helft van de CL meer op VTM2, dan wint er eens een Belgische ploeg en dan gaat die daar een beetje de zuurpruim uithangen.
Heerlijk toch. Eerst 90 minuten luisteren naar Deferme en De Bilde om nadien getrakteerd te worden op de expertise van Mulder en Degryse. Wat een feest.

Ik kan hun meningen wel begrijpen; was een saaie match; weinig kansen en de enigste goal kwam er via een stilstaande fase en een blunder van de keeper.

Ik kan hun meningen wel begrijpen; was een saaie match; weinig kansen en de enigste goal kwam er via een stilstaande fase en een blunder van de keeper.
Wat verwacht ge ? Het is CL, geen 16e finale tegen een Belgische 1e provinciale hè

Heel die omkadering op VTM is gewoon slecht, van presentator over commentator naar "analyse"

Het is belgische tv en belgische ploeg uit pot 4 wint tegen nr3 van Duitsland met groter budget,… klein beetje chauvinisme mag dan wel vind ik

Het was zeker een saaie match maar een beetje enthousiasme voor winst van een Belgische ploeg in de CL mag nog wel vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan