Het was zeker een saaie match maar een beetje enthousiasme voor winst van een Belgische ploeg in de CL mag nog wel vind ik.
Tuurlijk, ik hoop dat Brugge 3de wordt in de groep. Blij dat ze al 3 punten hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was zeker een saaie match maar een beetje enthousiasme voor winst van een Belgische ploeg in de CL mag nog wel vind ik.
Als je dan toch mag hopen, dan hoop je op de 1e plaats toch altijd? Hoop kent geen limieten he.Tuurlijk, ik hoop dat Brugge 3de wordt in de groep. Blij dat ze 3 punten hebben.
Ze gaan die niet verkopen voor 1,5miljoen ze!Martkwaarde direct x7.5![]()
Mocht de transferperiode nog niet afgelopen zijn kwam Chelsea hem wellicht al kopen voor 25 miljoenMartkwaarde direct x7.5![]()

Liefst nietAls je dan toch mag hopen, dan hoop je op de 1e plaats toch altijd? Hoop kent geen limieten he.
Maar een 3e plaats zou al leuk zijn natuurlijk.
, 3de is meer dan genoeg en dan een goed resultaat in de europa league.Opleidingsclub uit Ivoorkust..Aan 200k toch wel crazy transfer.. die ploeg die verkocht heeft zal vanavond wel eens goed vloeken
Die staat nu al in alle boekjes genoteerd… enkel op basis van deze match verkoop je hem deze zomer al voor 10-15M€. Maar ik vermoed dat het nog een pak meer gaat worden. Wát een présence, rust en overzicht heeft dat gastjeOpleidingsclub uit Ivoorkust..
Sylla was dit jaar nog voorzien voor Club NXT, hoe snel kan het gaan.

Mja, Napoli verwacht ik al weinig van zelfs als we in vorm zijn. Het is de manier waarop die natuurlijk niet te accepteren valt.
Das het voordeel aan Proximus. Dan kan je alle matchen kijkenLiefst niet, 3de is meer dan genoeg en dan een goed resultaat in de europa league.
Tijdens de knockout fase van de CL wil ik andere matchen op tv zien dan Brugge tegen x. Als je ziet welke matchen er vandaag nog waren dan is het jammer dat die niet uitgezonden werden omdat er een BE ploeg speelde.

er is contact dus de VAR mag niet tussenkomen als hij hem fluit?
Fenomenaal gezien wel van Marciniak imo, want ik vind het nog wel een goede poging.
Langs de andere kant. Waarom proberen spelers zoiets nog met een VAR?![]()

Inderdaad, voor het eerst sinds lang (niet alleen in de CL) was de volledige ploeg op een goed niveau, niemand die los door de mand viel. Zelfs Mechele (buiten 1 gevaarlijke pas) speelde een dijk van een wedstrijd. Boyata gaat het nog moeilijk krijgen om in de ploeg te komen zo!Volwassen match van Club. Iets te weinig dreiging in de 2e helft en toch een aantal keren goed weggekomen. Gevleide zege, maar het mag ook eens meezitten in Europa natuurlijk.
Absolute uitblinkers Sylla (doet zowat alles goed) en Sowah (wat een loopvermogen; bijzonder nuttig). Onyedika ook sterk (vooral de eerste helft). Jutgla had het moeilijk, maar werkte wel hard. Skov minder dan normaal, maar veel gevaar kwam toch via hem in de eerste helft.
Ja viel me ook op -> in voorgaande jaren hadden we meestal een zwakke schakel in de verdediging en dan zag je alle aanvallen langs die kant gebeuren, dat was gisteren niet het geval.Inderdaad, voor het eerst sinds lang (niet alleen in de CL) was de volledige ploeg op een goed niveau, niemand die los door de mand viel. Zelfs Mechele (buiten 1 gevaarlijke pas) speelde een dijk van een wedstrijd. Boyata gaat het nog moeilijk krijgen om in de ploeg te komen zo!