Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd mooie penalty weggegeven van die manJe weet nu al dat er een goal via de man van Odoi gaat vallen
Tis nog lang heDit gaat niks worden voor Ajax vandaag![]()
vliegende tackel int midden vant veld , das voetbal IQ van ne preminiemOdoi, das toch ook hoogstens een backup.
Wat een liability.
Niet overdrijven, in Jupkes league kan die nog zeer nuttig zijn als rotatiespeler, maar dit is gewoon ver boven zijn niveauEn toen ik dat zei over Odoi een paar weken terug toen ie zelfs nog op zijn 'beste' positie stond vond de helft nog dat ie best nuttig kon zijn. Dat is nog net goed genoeg om als ancien mee te doen met Club NXT in 1B.
Echt bizar dat hij het zo goed doet in de spits. Tot nu toe bewijst hij mijn ongelijk dat ik hem geen spits vind.@Wilcao my god, misschien moest Everton toch wat meer doorduwen voor Kudus![]()
Zelfs in de jupkes league is ie constant de minste. Da's echt niks meer voor een Belgische topclub, en dat valt des te harder op als je op zijn posities mensen ziet staan die wel het gewenste niveau hebben zoals een Onyedika of Mata.Niet overdrijven, in Jupkes league kan die nog zeer nuttig zijn als rotatiespeler, maar dit is gewoon ver boven zijn niveau