UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
We moeten echt niet klagen over Odoi, dat is onze back-up in de CL. Ik denk echt niet dat de Mata van de laatste maanden dit beter zou doen.

Een wonder dat we met 1-1 gaan rusten. Ajax komt totaal niet in het spel voor en geraakt ook niet in hun eigen spel. Gelukkig is het even rust.

vind het een verschrikkelijk irritante kutploeg dat Porto, en wetende dat ge met atletico madrid nog een gradatie erger gaat tegenkomen, kijk er al naar uit. :wallbash:

Club had in die laatste 10 minuten altijd moeten doorduwen en een 2de maken, Porto kwam er niet meer uit.

Maar ik vrees ook wel een moeilijke 2de helft, 3 belangrijke verdedigende spelers met geel, dat is vragen om problemen, zeker tegen uitgekookte Portugezen.

Een gelijkspel zou ik nog mee kunnen leven, verlies zou heel zuur zijn nadat je 0-1 voor staat aan de rust.

Godverdomme Barcelona. Had al 0-3 moeten staan. En dan kijkt die VAR nog niet eens bij een duidelijke penalty.

We moeten echt niet klagen over Odoi, dat is onze back-up in de CL. Ik denk echt niet dat de Mata van de laatste maanden dit beter zou doen.
Als ik Sabbe zie spelen bij Next tov deze Odoi, verdient die jonge snotter zeker eens een kans in de basis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan