SomeDude
Banned
Mechelen daar of Boyata zou nog erger zijn vrees ik (nog trager).Ik begrijp niet wat Club in Odoi ziet..te traag, en Porto zoekt om die reden bewust die flank op waar hij speelt
Odoi speelde in Engeland ook vooral als CV he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mechelen daar of Boyata zou nog erger zijn vrees ik (nog trager).Ik begrijp niet wat Club in Odoi ziet..te traag, en Porto zoekt om die reden bewust die flank op waar hij speelt
Den dag dat die linie tijdens een transferperiode eens serieus bekeken wordt.Benieuwd wanneer club eens een achterlijn heeft waarover hun fans niks te klagen hebben.

Hopelijk is Mata snel terugMechelen daar of Boyata zou nog erger zijn vrees ik (nog trager).
Odoi speelde in Engeland ook vooral als CV he
Hoedt kan ik toch meer verdragen dan Pepe.Pepe , de Portugese Wesley Hoedt lol

Ja ik had Porto toch ook heviger en sterker verwacht eigenlijk, nu ja, club staat goed, hopelijk kunnen ze volhouden maar gelijkspel is ook nog goed natuurlijkzwak Porto , compact Brugge, hier valt toch iets te rapen ze, wel opppassen voor 2 de geel
Als ik Sabbe zie spelen bij Next tov deze Odoi, verdient die jonge snotter zeker eens een kans in de basisWe moeten echt niet klagen over Odoi, dat is onze back-up in de CL. Ik denk echt niet dat de Mata van de laatste maanden dit beter zou doen.