Pieterjan94
Well-known member
Idd, gaat voor zijn "65" al met pensioen zijnKan wel es kloppen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, gaat voor zijn "65" al met pensioen zijnKan wel es kloppen

Ik snap nu wel niet hoe je als supporter met een virtuele 6/6 in de CL begint over de EL eerlijk gezegd.Europa League zo goed als binnen![]()
Ik was het ook aan het denken, kan je 4e worden met 6 ptn?Europa League zo goed als binnen![]()
UiteraardIk was het ook aan het denken, kan je 4e worden met 6 ptn?

Dat het al leuk is dat we dat al hebben. Alles extra is bonus toch?Ik snap nu wel niet hoe je als supporter met een virtuele 6/6 in de CL begint over de EL eerlijk gezegd.
Realisme, vorig jaar 4/6 en t was noppes op het eindeIk snap nu wel niet hoe je als supporter met een virtuele 6/6 in de CL begint over de EL eerlijk gezegd.
Zou het verdienen maar in huidige tijden lijkt me dat niet meer mogelijk. Zal wel Skov’ke worden vermoed ikDat het al leuk is dat we dat al hebben. Alles extra is bonus toch?
Mignolet Gouden Schoen btw?
Zelfs bij een 0 op 6 tegen Atletico spelen we nu normaal tot de laatste speeldag mee voor de 2e plaats.Dat het al leuk is dat we dat al hebben. Alles extra is bonus toch?
Stap voor stap inderdaadDat het al leuk is dat we dat al hebben. Alles extra is bonus toch?
Mignolet Gouden Schoen btw?
Dat we hier met 0-3 gingen winnen was ook niet realistisch, maar toch staat het zo op het scorebord.Realisme, vorig jaar 4/6 en t was noppes op het einde