Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is hun? Ik denk dat geen enkele Club supporter zoiets zegt over onze ploeg...t bayern van Belgie (of toch volgens hun) ziet toch wel sterretjes tegen de echte recordmeister.. wat n ploeg is dat geworden onder kompany, ge zou begot beginnen denken dat m indertijd echt wel n visie had als coach bij anderlecht..

Ik wist dat iemand nog zo dwaas ging zijn om dit stukje te posten, dan nog te zot om toe te wijzen aan hun, sterk!t bayern van Belgie (of toch volgens hun)
Jackers toch ook al enkele dikke saves gedaan, maar idd wel zot wat Spileers al deed, er zit meer in dan ik dacht.Spileers ondertussen al bijna meer doelpunten voorkomen dan Jackers.![]()
Misschien is dat zijn talent dan, ballen van de lijn reddenJackers toch ook al enkele dikke saves gedaan, maar idd wel zot wat Spileers al deed, er zit meer in dan ik dacht.
' t Is uiteindelijk toch nog erger geworden (een uitdoelpunt heeft toch nog net iets meer waarde, dus 5-1 verliezen is net iets "beter" dan 4-0 verliezen).hey, 't kon erger, je kon Ajax zijn vanavond. 5-1 tegen Chelsea ondertussen
Ruud Vormer indertijd, die vond dat wel een mooie vergelijking.Wie is hun? Ik denk dat geen enkele Club supporter zoiets zegt over onze ploeg...
Vreselijk, zoiets verwacht je bij Westerlo of zoIk zou toch nooit fan van Bayern kunnen zijn met die goal tune
Terwijl dit vorig seizoen in feite exact omgekeerd was. Toen moesten veel grote ploegen (Real, Bayern, Psg, Man City, ..) nog tot de laatste speeldag strijden om in de top 24 te eindigen. Dus ik zie nog geen "consistente" wijziging daaromtrent (Tenzij vorig seizoen puur toeval was uiteraard).De kloof in het voetbal is echt merkbaar groter en groter geworden, dat lijkt deze CL-editie te bevestigen. Zelfs clubs als Leverkusen, Frankfurt, Benfica, Atletico Madrid, en Ajax beginnen echt zware klappen te krijgen.
Dat is al een jaar of 2-3 niet meer van toepassing.' t Is uiteindelijk toch nog erger geworden (een uitdoelpunt heeft toch nog net iets meer waarde, dus 5-1 verliezen is net iets "beter" dan 4-0 verliezen).