Pieterjan94
Well-known member
Ik vond het zeker geen onterechte penalty. Ook gewoon totaal niet slim om Jackers
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben jij alleenIk vond het zeker geen onterechte penalty. Ook gewoon totaal niet slim om Jackers
Hoezo? Ik begrijp ook waarom de VAR niet tussenkomt. Als hij hem niet zou fluiten, zou de VAR wss ook niet tussenkomen. Gewoon enorm dom van Jackers. Al is het begrijpelijk in zijn enthousiasme.Dan ben jij alleen
Klopt. Omdat er (heel licht) contact was, is het geen clear error. Zowel fluiten als niet fluiten had ervoor gezorgd dat de VAR hier niet mag ingrijpen. Zuur en licht, je wilt hem zeker niet tegen krijgen. Maar om te zeggen dat het onterecht was, dat was het niet. Deze fase had er gewoon nooit mogen komen. Eerst de ziekenhuisbal en Jackers moet daar aan de rand van de zestien ook niet overmoedig worden. Speler was nog ver weg van doel als die de bal had meegenomen.Hoezo? Ik begrijp ook waarom de VAR niet tussenkomt. Als hij hem niet zou fluiten, zou de VAR wss ook niet tussenkomen. Gewoon enorm dom van Jackers. Al is het begrijpelijk in zijn enthousiasme.
Inderdaad, ze hebben er ook lang naar gekeken dus kan me voorstellen dat "geen clear error" meer de doorslag heeft gegeven dan al dan niet contact.Hoezo? Ik begrijp ook waarom de VAR niet tussenkomt. Als hij hem niet zou fluiten, zou de VAR wss ook niet tussenkomen. Gewoon enorm dom van Jackers. Al is het begrijpelijk in zijn enthousiasme.
Sorry, maar dit is echt een loepzuivere schwalbe van Pasalic en gewoon een gele kaart zelfs. VAR hoort dit gewoon af te blazen.Hoezo? Ik begrijp ook waarom de VAR niet tussenkomt. Als hij hem niet zou fluiten, zou de VAR wss ook niet tussenkomen. Gewoon enorm dom van Jackers. Al is het begrijpelijk in zijn enthousiasme.
Mocht Jackers Pasalic al zelfs raken, zal het ENORM licht zijn en alleszins geen reden om zo te vallen. Hij lijkt me overigens de valbeweging al in te zetten op voorhand. Dat die daar zo valt is omdat hij het zelf wou en niet door Jackers.Hij raakt hem toch op het einde van zijn duik met zijn rechterhand tegen de enkel? Zo zie ik het toch. Het is ook omdat je het moeilijk ziet en je niet 100% duidelijk bent of er nu contact is of niet dat de var laat begaan. Var doet hier niks mis en gaat verder op wat er gefloten werd op het veld. Dat is zo bij elke fase waarin je niet met 100% zekerheid kan zien op beelden. Dan volgen ze het oordeel van de ref. Als die niet had gefloten hadden ze het ook zo gelaten. Ik vind niet dat de VAR hier iets mis doet.Sorry, maar dit is echt een loepzuivere schwalbe van Pasalic en gewoon een gele kaart zelfs. VAR hoort dit gewoon af te blazen.
Kijk hier maar eens op 4:20 op 0,25 snelheid.Mocht Jackers Pasalic al zelfs raken, zal het ENORM licht zijn en alleszins geen reden om zo te vallen. Hij lijkt me overigens de valbeweging al in te zetten op voorhand. Dat die daar zo valt is omdat hij het zelf wou en niet door Jackers.
Los daarvan vind ik het uiteraard wel niet slim en gewoon naïef om proberen die bal nog te redden, dat had zeker niet gehoeven inderdaad.
Bedankt om te bevestigen dat het geen penalty is.Hij raakt hem toch op het einde van zijn duik met zijn rechterhand tegen de enkel? Zo zie ik het toch. Het is ook omdat je het moeilijk ziet en je niet 100% duidelijk bent of er nu contact is of niet dat de var laat begaan. Var doet hier niks mis en gaat verder op wat er gefloten werd op het veld. Dat is zo bij elke fase waarin je niet met 100% zekerheid kan zien op beelden. Dan volgen ze het oordeel van de ref. Als die niet had gefloten hadden ze het ook zo gelaten. Ik vind niet dat de VAR hier iets mis doet.
Ik had het op de duik van Jackers, een keeper die duikt naar de bal maar toch de enkel al dan niet raakt.Bedankt om te bevestigen dat het geen penalty is.
Dit was overigens ook gewoon zo getelefoneerd van Pasalic dat het gene naam heeft. Van zodra beide naar de bal gingen wist je al wat er zou gebeuren, omdat Pasalic daar anders niets meer had kunnen uithalen. Dergelijke fases hebben we al talloze keren gezien, vandaar dat het ook niet slim is van Jackers om die bal daar nog proberen te redden, maar dat maakt het nog geen correcte penalty/beslissing.
Ah oei, excuses. Ik zie het nu. Zat te veel in mijn hoofd met de duik van Pasalic vandaar dat ik het eerst zo interpreteerde.Ik had het op de duik van Jackers, een keeper die duikt naar de bal maar toch de enkel al dan niet raakt.
Voor mij is het gewoon zoals ik al zei een duidelijke schwalbe, dus wat dat betreft is het in mijn ogen weldegelijk gewoon een clear error. Wanneer Jackers 'm raakt, zal het zal zijn als de schwalbe al werd ingezet door Pasalic. En van een dergelijk contact ga je dus echt niet zo vallen. Ik snap zelfs niet waarom de scheids hier zelfs intrapt. Zo getelefoneerd deze actie.Dat zegt ie toch niet? Wel dat de VAR niet had tussengekomen in beide gevallen want is het in beide gevallen geen Clear Error. Maar als de ref hem fluit is het gewoon strafschop (licht of niet maakt op zich niet uit want pinanti is pinanti) en is die ook gewoon terecht
Hier gaat het over he. Dat is de reden dat de VAR niet tussen komt. Wat ik ook begrijp.Ah oei, excuses. Ik zie het nu. Zat te veel in mijn hoofd met de duik van Pasalic vandaar dat ik het eerst zo interpreteerde.
Voor mij is het gewoon zoals ik al zei een duidelijke schwalbe, dus wat dat betreft is het in mijn ogen weldegelijk gewoon een clear error. Wanneer Jackers 'm raakt, zal het zal zijn als de schwalbe al werd ingezet door Pasalic. En van een dergelijk contact ga je dus echt niet zo vallen. Ik snap zelfs niet waarom de scheids hier zelfs intrapt. Zo getelefoneerd deze actie.
Ik kan jullie argumenten trouwens makkelijk omdraaien hè: Het is inderdaad zeer moeilijk te zien of Jackers 'm al dan niet tegoei raakt, maar het is wel héél duidelijk te zien dat Pasalic bewust duikt. Wat mij betreft hoor je gewoon tussen te komen als VAR in deze.
Dat beeld is echt geen uitsluitsel. En uiteraard gaat hij overdreven vallen, dat weet je gewoon. Dat maakt het nog altijd geen schwalbe.Sorry, maar dit is echt een loepzuivere schwalbe van Pasalic en gewoon een gele kaart zelfs. VAR hoort dit gewoon af te blazen.
Kijk hier maar eens op 4:20 op 0,25 snelheid.Mocht Jackers Pasalic al zelfs raken, zal het ENORM licht zijn en alleszins geen reden om zo te vallen. Hij lijkt me overigens de valbeweging al in te zetten op voorhand. Dat die daar zo valt is omdat hij het zelf wou en niet door Jackers.
Los daarvan vind ik het uiteraard wel niet slim en gewoon naïef om proberen die bal nog te redden, dat had zeker niet gehoeven inderdaad.
Dat heeft natuurlijk geen invloed op de regels wat wij vinden. Dat is niet relevant of de regels al dan niet juist zijn toegepast.Wat mij betreft hoor je gewoon tussen te komen als VAR in deze.