UEFA Champions League 2025-2026

Het leuke is ook dat het niet allemaal voetbaldwergen zijn die slaag gekregen hebben. Atletico Madrid, Leverkusen, Napoli. Dat verwacht je niet zo snel op voorhand.

Was Aster nu luidop aan het vloeken bij de fade out van de omkadering? Ik hoorde hem precies nog fucking hell zeggen?

Ben eens benieuwd voor Hayen zijn gameplan...

Aanvallend denk ik dat Tzolis en Forbs zich wel zullen willen tonen aan Europa, maar verdedigend vrees ik dat we kinderlijk uitgespeeld gaan worden.

Ik verwacht een 5-1 of zo vanavond, hoop wel dat we scoren.

Ben eens benieuwd voor Hayen zijn gameplan...

Aanvallend denk ik dat Tzolis en Forbs zich wel zullen willen tonen aan Europa, maar verdedigend vrees ik dat we kinderlijk uitgespeeld gaan worden.

Ik verwacht een 5-1 of zo vanavond, hoop wel dat we scoren.
Het voordeel is dat er heel de speeldag al grote nederlagen zijn, onze afgang wordt dan minder opvallend. :unsure:

Beetje vertrouwen mag wel, hè jongens.
Gelijkspel zou fantastisch resultaat zijn en ik zie dat nog wel gebeuren ook. Forbs gaat er sowieso eentje in knallen!
Bayern heeft dit seizoen nog geen punt verloren, maar wij gaan zonder Onyedika, met een Sandra en een halve Seys gelijkspelen... stuur me het adres van jouw champignons eens door, wat het zijn er goeie precies ;)

Bayern heeft dit seizoen nog geen punt verloren, maar wij gaan zonder Onyedika, met een Sandra en een halve Seys gelijkspelen... stuur me het adres van jouw champignons eens door, wat het zijn er goeie precies ;)
Haha, tis een kwestie van geloven! Durf dromen!
En daarbij, Bayern heeft niet zo indrukwekkend gespeeld de voorbije weken als ik de bundesliga kenner van Sporza mag geloven 😅

Haha, tis een kwestie van geloven! Durf dromen!
En daarbij, Bayern heeft niet zo indrukwekkend gespeeld de voorbije weken als ik de bundesliga kenner van Sporza mag geloven 😅
dat wil ik nog wel geloven... maar Club is ook by far nog niet op het niveau dat ze vorig jaar in CL hebben gehaald, het probleem ligt daar eerder.

als je 5 goals binnenkrijgt tegen Westerlo, dan zou het wel eens kunnen zijn dat zelfs de Duitsers vanavond om 23u Offenbach niet meer kunnen aanhoren

Terug
Bovenaan