Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed voor Forbs dat hij nu bij de betere ploeg speelthey, 't kon erger, je kon Ajax zijn vanavond. 5-1 tegen Chelsea ondertussen
Na de 1-0 kon je hem nochtans duidelijk in beeld zien afdruipen.Dien Karl gaat hier effe de mom troffee winnen. Gaan we nog veel van zien. De Brugse Karl (Audoor) heb ik nog niet gezien.
Mja, dan moet ge als Gentenaar (enfin, regio rond Gent ondertussen) eens voor Club zijn. Pas dan vallen zo een dingen echt hard op.Zeker, bij ons ook zeker ook idioten. Maar bij Brugge valt mij dat toch altijd dubbel zoveel op.
En zulke mensen gun ik een droge 8-0.
Edit: en na deze post zal het wss nog een spannende 3-2 worden ofzo![]()
Daar was ‘mDien Karl gaat hier effe de mom troffee winnen. Gaan we nog veel van zien. De Brugse Karl (Audoor) heb ik nog niet gezien.
Ja ok, maar dat is erom vragen heMja, dan moet ge als Gentenaar (enfin, regio rond Gent ondertussen) eens voor Club zijn. Pas dan vallen zo een dingen echt hard op.

Alle Gentse Club supporters verdienen een standbeeld voor moed en zelfopoffering.Ja ok, maar dat is erom vragen he![]()
Talentje ze, gaan we nog veel van horen.Diene Neuer blijft toch ook een klasse apart. Altijd bij de pinken om even mee veldspeler te zijn.
Of een verhuisfirmaAlle Gentse Club supporters verdienen een standbeeld voor moed en zelfopoffering.
Hans gaat het weer op zijn heupen krijgen!Kompany en de Belgische coefficient is sinds Vitesse-Anderlecht toch ook niet meer in orde gekomen![]()
Ik weet dat het een steek moet voorstellen naar Kompany. Maar spitsvondig kan je het toch moeilijk noemen?Hans gaat het weer op zijn heupen krijgen!
twas dan ook een verdediger he.Ik weet dat het een steek moet voorstellen naar Kompany. Maar spitsvondig kan je het toch moeilijk noemen?
Voila. Dat is tenminste een beetje moeite doen!twas dan ook een verdediger he.