Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee trekt inderdaad op geen hol meer.Zo zonde, die rode kaart, een leuke pot voetbal getransformeerd in een saai schouwspel. (Los van de score) Maar het voetbal trekt op niet veel meer.
Uiteindelijk nog wel een mooie overwinning. Maar die tweede helft, ,daarvoor kijk ik geen voetbal.Nee trekt inderdaad op geen hol meer.
Ik mis wel die verbetenheid van vorig seizoen bij PSG. Ok, ze proberen nu wel wat ineen te boksen, maar die over mijn lijk mentaliteit zit er vandaag toch niet echt in.
Los daarvan is die match nu gewoon gewoon een schopfestijn aan het worden, bah

), zijn bij deze ook van antwoord gediend. 
Amai, hoeveel keer balverlies die heeft geleden, echt niet om aan te zien. Slechte passes, loopt zich constant vast, glijdt ook een paar keer knullig weg,... En dan nog dat schot van opzij los de 2de ring in.Niang ligt echt aan de basis waarop Union hier uiteindelijk verliest. Die komt zwaar tekort en bvb Sykes maakt nog iets goed door zijn lengte en over-mijn-lijk mentaliteit maar Niang hoort echt niet thuis bij een ploeg zoals Union
Ja nog niet redelijk. Zie je wel dat een puntje kon @WiltoPatris mist daar toch ook wel DE kans op de 2 2
Normaal gezien is dat wel een sterkhouder hoor, de niang. Heb het nu niet echt fel kunnen zien, maar we waren er dicht bij gcdNiang ligt echt aan de basis waarop Union hier uiteindelijk verliest. Die komt zwaar tekort en bvb Sykes maakt nog iets goed door zijn lengte en over-mijn-lijk mentaliteit maar Niang hoort echt niet thuis bij een ploeg zoals Union
Mssn toevallig de matchen die ik zie van hem maar aanvallend gaat ie veel te graag liggen, maakt te vaak de verkeerde beslissing en is verdedigend ook gewoon te zwak om als wingback te spelen, laat zijn man te vaak lopen,…Normaal gezien is dat wel een sterkhouder hoor, de niang. Heb het nu niet echt fel kunnen zien, maar we waren er dicht bij gcd
Het was een niet te missen kans: https://sporza.be/nl/2025/11/04/-hi...ijkmaker-liggen-tegen-atletico~1762294689695/Normaal gezien is dat wel een sterkhouder hoor, de niang. Heb het nu niet echt fel kunnen zien, maar we waren er dicht bij gcd

Wat een machine is Szoboszlai toch ook.Mbappe ni gezien
Bellingham ni gezien
Vinicius in Bradley zijne zak
We kunnen beginnen hopen dat Slot een formule aan het vinden is.
Mooi visnet, moet echt wel pokkever zijn als dat stadium aan de zee ligtAltijd makkelijk gezegd natuurlijk dat zo'n kansen binnen moeten, we zijn niet afgegaan en das al heel wat
Stadion is echt wel pokkever van centrum pffhoe. Niks in de buurt daar ook. Gewoon 1 megastadion met popcorn en 0.0 pintjes. Gigantisch veel flikken, te paard ook. echt draconische maatregelen voor een simpele match.
Wel goe gegaan amai. Stem volledig weg

Ik heb met Club zowel de uitmatch op Atleti als die op real gedaan en het verschil is echt belachelijk. Op Atleti moeten afspreken aan een willekeurig metrostation met 1 of 2 cafeetjes voor een wandeling van meer dan een half uur naar het stadion. Politie voor de match en tijdens super agressief, maar 20 minuten na de match laten je overal vrij rondlopen ( zelf nog gewoon hun clubshop bezocht). Bij Real laten ze je gewoon zelf naar het stadion gaan en loop je gewoon rond in het stad.Altijd makkelijk gezegd natuurlijk dat zo'n kansen binnen moeten, we zijn niet afgegaan en das al heel wat
Stadion is echt wel pokkever van centrum pffhoe. Niks in de buurt daar ook. Gewoon 1 megastadion met popcorn en 0.0 pintjes. Gigantisch veel flikken, te paard ook. echt draconische maatregelen voor een simpele match.
Wel goe gegaan amai. Stem volledig weg
Club NXT in de Youth League net Barcelona 2-0 afgedroogd. Geen enkel tegendoelpunt in 4 matchen, 12/12!![]()