D
Deleted member 5800
Guest
Clubs heOver wie hebt ge het?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clubs heOver wie hebt ge het?
de huidige landskampioenOver wie hebt ge het?
Zoals antwerp vorig jaar bedoel je? Dit jaar is nog niemand uitgeschakeld hèClubs die zich vroegtijdig laten uitschakelen in Europa om nadien met minder belasting voor de titel te spelen, dat is toch een enorme schande voor ons voetbal.
Genk heeft toch een moeilijkavondseizoen. En eerlijk , tegen een zwakke tegenstander
Wou hetzelfde zeggen idd.Spileers maat. Zo fucking zwak, 2e week op rij
pfff.... dudeZie Osasuna nu wel gemakkelijk winnen vandaag. 0-3.
Iedereen en zijn grootmoeder ziet dat al een paar seizoenen. Dit geeft Osasuna niet meer weg vrees ik.Het is hier al enkele keren gezegd maar Club Brugge heeft een probleem centraal in de verdediging
Hoe lang zijn Club supps nu al niet aan het zeggen dat er een ervaren CV bij moet … zuchtHet is hier al enkele keren gezegd maar Club Brugge heeft een probleem centraal in de verdediging
Vergeet de schoonmoeder nietIedereen en zijn grootmoeder ziet dat al een paar seizoenen. Dit geeft Osasuna niet meer weg vrees ik.
Een paar seizoenen is nu ook wel overdreven hoor.Iedereen en zijn grootmoeder ziet dat al een paar seizoenen. Dit geeft Osasuna niet meer weg vrees ik.