Maar dat je een plek hebt voor 1, 2 wagens allemaal fine. Maar je haalde de feiten aan over de standaard van 4-5 auto’s…Aangezien je niet dicht bij een kruispunt mag parkeren gaat het al niet voor het huis. Je zou die dan in de berm (want op straat mag niet) kunnen parkeren maar die zijn vaak krap 2 meter breed en mijn auto+spiegels is breder.
Ook is het wel heel lastig opladen zo, zo een lange kabels hebben ze nog niet vrees ik.
Verder ook wel redelijk onbeleefd om uw auto elke dag bij de buren te gaan plaatsen. Hier zie je in elk geval geen auto’s op de weg staan, die staan allemaal voor/naast het huis.
Aangezien onze grond opgehoogd is, is naast het huis geen optie voor ons.
Mijn waterhuishouding is met een regenwaterput van 10000l en een infiltratieput van 5000l trouwens perfect in orde.
Als je deftig aan waterhuishouding wil doen moet je alle huizen die rechtstreeks hemelwater op de riolering hebben (en dat is de massa) aanpakken ipv mensen met een klein perceel een wadi in de strot te duwen.
Is er nu nergens in een straal van 150 meter plek om auto’s te zetten? In verband met ‘op straat mag niet’ = er staan verbodsborden? Dat lijkt mij een heel slechte ruimtelijke ordening dan.