Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wil wel zeggen dat het iemand is met een grote motor en dus in een koers van 200km wel moet aankunnen, zeker in combi met zijn resultaten in RVV en AGRIk heb geen perfect geheugen van wie waar zat, hoe elke koers in elkaar zat, en wie bijvoorbeeld de 24ste was in de Ronde van 2014, en dat zullen er heel weinig hebben. Maar Madouas heb ik wel al van gehoord. Giro is trouwens geen "Vlaamse voorjaarsklassieker", is een compleet andere wedstrijd. Grote rondes kijk ik eerlijk gezegd ook wat minder.
Dat zal niets meer uithalen. Patje heeft op Remco ingezet en zijn klassieke ploeg zitten verwaarlozen. Buiten een Asgreen als topper is de rest subtop en daar nog een paar zieken, tzal gene vette zijn dit voorjaar voor QS. Als VDP, VA, Pogiboy vlammen, zal er niet veel aan te doen zijn...Patje zal ook nog wel eens met de vuist op tafel slaan. En ik hoop dat ze bij AG2R ook eens de koppen bij elkaar steken, want op papier hebben die wel een mooie ploeg, maar in de koers![]()
Weggesmeten geld toch een beetje? Of onderschat ik Kristoff nog.Kristoff ziek bij Wanty dus we kunnen Girmay nog eens bewonderen zondag (een gelukje voor Wanty want Kristoff kan toch niet meer mee). Dat ligt hem misschien nog beter met zijn snelheid.
Not sure if seriousPedersen en Kragh Andersen spoorloos? Niet verwacht.
Straf van Girmay! Niet alleen prijs rijden maar ook enorm sterk onderweg. En dat op zijn leeftijd en zonder veel ervaring op deze wegen. Wordt dit de man van de komende jaren?
Wout en Laporte effe 2 minuten wegrijden van de andere favorieten, hallo. Ik gun het Van Aert om nu ook RVV of PR te winnen, anders zal hij toch weer kritiek krijgen ondanks een berevoorjaar. En als je dit ziet had Laporte toch ook moeten mee zijn na de Poggio om gaten te dichten.. Maar dan had wellicht VDP San Remo gewonnen.
Naesen, Van Avermaet, Sagan, Terpstra,… ze spelen zelfs geen bijrol meer.
... Kragh Andersen tot daaraan toe, die kon net zijn wagonnetje niet aanhaken op de Taaienberg geloof ik en heeft zich daar waarschijnlijk wat opgeblazen maar dat Pedersen hier (alwéér) geen rol van betekenis speelt hoeft toch echt niet meer te verrassen? Pedersen mocht vorige week Milaan-San Remo nog met overmacht gewonnen hebben dan nog had ik hem niet opgeschreven hiervoor.VA vroeg om goeie helpers, hij heeft ze effectief gekregen.Benoot en laporte zijn toch extreem goeie aanwinsten voor Jumbo.
Hadden VDP en Pogacar meegereden hier, dan hadden ze met 4 naar de finish gegaan denk ik.Enorm saai echt. Laat dit zich aub niet doorzetten de komende wedstrijden. Erger dan de QS periode.
Weggesmeten geld toch een beetje? Of onderschat ik Kristoff nog.
Was toch goed begonnen aan het seizoen en zal wel genoeg punten pakken voor WantyWeggesmeten geld toch een beetje? Of onderschat ik Kristoff nog.
Van Hooydonck was 18de, dus 5 bij de eerste 18.Teunisse ook nog 13e geworden.
Da zijn 4(!) Vismas in de eerste 13
Ben echt benieuwd hoe ze het gaan aanpakken in de rvv, ze gaan volgens mij toch echt wel de ploegsterkte uitspelen om met vdp en pogi af te rekenen.
Als Benoot er nog dat percentje kan bijdoen zie ik serieuze kansen voor hem…

Opnieuw zonder kers zou ik toch met een korrel zout nemen. Hij heeft de laatste 2 jaar telkens 2 grote koersen gewonnen in het voorjaar (Of de zomeredities van de voorjaarklassiekers). Ook dit jaar heeft hij zijn eerste grote koers al binnen en de omloop. Hoeveel renners zijn er die elke jaar een grote koers winnen in het voorjaar?Voor de overwinning gaat VDP imo nog te kort komen volgende week, PR daarentegen
Afgezien van het gebrek aan parkoerskennis, ma Trentin zal hem wel loodsen, zie ik Pogiboy wel gewoon winnen in Oudenaarde.
Valverde staat ook gewoon in zen laatste jaar op de startlijst, HEER-lijke coureur
WVA overal topfavoriet maar het zou wel eens een "relatief" frustrerend voorjaar kunnen worden, mijn gok.. opnieuw zonder kers.
Ja dat klopt. Maar als hij de ronde of Parijs Roubaix niet wint dan zal de media en de publieke opinie al snel van een mislukt voorjaar spreken. Dat is dan volkomen onterecht, maar zo gaat het (helaas) wel zo zijn.Opnieuw zonder kers zou ik toch met een korrel zout nemen. Hij heeft de laatste 2 jaar telkens 2 grote koersen gewonnen in het voorjaar (Of de zomeredities van de voorjaarklassiekers). Ook dit jaar heeft hij zijn eerste grote koers al binnen en de omloop. Hoeveel renners zijn er die elke jaar een grote koers winnen in het voorjaar?
Aan Bakkerij Björn, det valpartij plaats Matje passeer ik veel, gaat me altijd bijblijvenVandaag terug veel fouten gemaakt , kan zich bvb. Niet oriënteren in de Vlaamse Ardennen , waar de valpartij van VDP gebeurde legde hij op een heel andere locatie . Terwijl dat punt misschien een van de plaatsen is dat ze meest passeren in het Vlaamse voorjaar.