Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat met frisse benen en goeie vorm aan de start staan… gaat er heel dicht bij zijn in rvv en tegen pr gaat er niks meer aan te doen zijn vrees ik. Blijft vdp he… op talent alleen al rijd die top10 in elke koers

Gaat met frisse benen en goeie vorm aan de start staan… gaat er heel dicht bij zijn in rvv en tegen pr gaat er niks meer aan te doen zijn vrees ik. Blijft vdp he… op talent alleen al rijd die top10 in elke koers.
Ja, dat denk ik ook wel.. zal zeker meedoen in de finale.. sowieso! Ben benieuwd of hij Van Aert en co zal kunnen volgen.. worden sowieso mooie koersen

Iemand die meer zicht heeft waar Remco uithangt wanneer hij niet in competitie is, paar jaar terug voor zijn val, was er sprake dat zich permanent ging vestigen ergens in de buurt van hooggebergte. Da was dan uiteindelijk afgeblazen, ma kan me niet inbeelden dat wanneer ie niet op stage is dat dat zijn HQ nog steeds Schepdaal is of is dat tegenwoordig ook Tenerife?

Ik geloof er wel in dat Remco in zijn carrière een grote ronde kan winnen, als die dezelfde beroepsernst kan aan de dag leggen als een Van Den Broeck, kerel is amper 22 en for sure heaps meer talent, komt goe :coolbrows:

Ik zie een Pogacar geen 10 jaar op dit niveau alles wegblazen, die gaat volgens mij op een gegeven moment ook wel de focus/uitdaging kwijt raken of zich op iets anders focussen.. curling ofzo :unsure:
Ik volg u wel qua redenering.. Pogacar is sowieso outstanding maar gaat idd ook niet overal en altijd kunnen aanwezig zijn in de grote ronden op termijn. Remco kan mss een Vuelta/Giro/Tour eens winnen op wat langere termijn...als Pogacar zijn doelen of focus ergens anders ligt. Ik heb zo het gevoel dat Remco nog altijd in een leerproces zit momenteel.. en nog een aantal keren met zijn hoofd tegen de muur zal botsen maar op termijn er sterker zal uitkomen. Heeft zeker het talent om ver te komen in rittenkoersen.. Denk dat hij wel met het niveau van ronde renners net onder Pogacar kan concurreren. De toekomst zal het uitwijzen.. Ook niet vergeten dat de verwachtingen en druk op deze kerel immens zijn.. daar hebben de Slovenen geen of weinig last van..

Bas weer een DNFje er bij. Zag een beeld dat die lek gereden was voor de VAM, benieuwd wat de uitleg is.

Maar denk wel dat die zijn jaar uitmaakt. Waarschijnlijk prestatie contract en heeft genoeg externe sponsoring.

Bas weer een DNFje er bij. Zag een beeld dat die lek gereden was voor de VAM, benieuwd wat de uitleg is.

Maar denk wel dat die zijn jaar uitmaakt. Waarschijnlijk prestatie contract en heeft genoeg externe sponsoring.
Stond in een tweet die blijkbaar verwijderd is? "Jammer genoeg op één van de slechtst denkbare momenten (de laatste keienstrook voor de VAM-berg) lek gereden in de Ronde van Drenthe. Binnen no time van voor in het peloton teruggeslagen naar minuten en heel wat groepen achter. Onmogelijke missie"

Ik zie een Pogacar geen 10 jaar op dit niveau alles wegblazen, die gaat volgens mij op een gegeven moment ook wel de focus/uitdaging kwijt raken of zich op iets anders focussen.. curling ofzo :unsure:
Ik heb gehoord dat schansspringen wel een dingetje is in Slovenie :unsure:

Blijkbaar was het ingepland dat Wout vandaag, als voorbereiding voor MSR diep zou gaan. Die training is dan in ieder geval in orde...

Ik zie Pogiboy wel eerder RvV winnen dan MSR. MSR is niet afmattend genoeg (afgezien van de afstand) om iedereen er af te rijden imo op de Poggio. Tenzij ie misschien al op de Cipressa gaat :unsure:

Ik zie Pogiboy wel eerder RvV winnen dan MSR. MSR is niet afmattend genoeg (afgezien van de afstand) om iedereen er af te rijden imo op de Poggio. Tenzij ie misschien al op de Cipressa gaat :unsure:
Als Nibali daar solo kan wegrijden, kan Pogacar dat zeker ook.

Trouwens als die daar serieus aan de boom gaat schudden dan zie ik er maar weinigen in staat om te volgen hoor... Weggeraken op de Poggio zal het probleem niet zijn, de vraag zal eerder zijn of hij weg kan blijven tegen een potentieel georganiseerd peloton.

De vraag was hoe lang kan Pogacar dit niveau aanhouden niet hoelang kan hij een goed renner blijven. Tuurlijk was AC klasse, zelfs op latere leeftijd maar de AC van 2017 was niet die van zijn top.
Dan waren Boonen en Gilbert ook niet de respectievelijke jaren top, die je eerder schreef.
Gilbert' 2012-2013 en 2016 bv of Boonen' 2011 mag je ook schrappen, maar toch moest er altijd rekening mee gehouden worden, met die mannen.

Terug een DNF voor onze vriend

@Niklas

Triestige actie Jonas, triestig :P

Is blijkbaar lek gereden op een heel slechte plek. Was daarvoor echt wel heel goed bezig in de koers. Jammer dat dit moet gebeuren natuurlijk, maar het seizoen is wel nog even zijn vorm wordt ook alsmaar beter.

Triestige actie Jonas, triestig :p

Is blijkbaar lek gereden op een heel slechte plek. Was daarvoor echt wel heel goed bezig in de koers. Jammer dat dit moet gebeuren natuurlijk, maar het seizoen is wel nog even zijn vorm wordt ook alsmaar beter.
Ik volg hem nu ook, niet voor te lachen ermee

:bow: Pogacar de held! Ik zou graag de journalist zijn die zich nu naar Roger rept om een reactie :D
Zou hij dat echt menen, of wat? :P
Dat Roger zich belangrijker voordoet dan hij is dat klopt. Maar als je een beetje wielrenner bent dan kan je toch moeilijk rond Roger De Vlaeminck heen, die man verkoopt gekke praat maar was ook wel een steengoed renner.

Zou hij dat echt menen, of wat? :p
Dat Roger zich belangrijker voordoet dan hij is dat klopt. Maar als je een beetje wielrenner bent dan kan je toch moeilijk rond Roger De Vlaeminck heen, die man verkoopt gekke praat maar was ook wel een steengoed renner.

Je vergeet dat Pogocar een sloveen is. In Belgie, Italie en Frankrijk zal Roger wel bekend zijn bij het wielervolk maar daar buiten. Roger won nooit de Tour hé, als je echt bekend wil worden in het buitenland moet je presteren in de Tour.

Pogacar zoals hij nu rond rijdt kan precies gaan en blijven gaan. Als die gek aanzet aan de voet van de Poggio (en wie durft met zekerheid zeggen dat hij dat niet zal doen? :unsure: ) en hij knalt er tegen de top 10-15 seconden van weg, wie gaat hem dan nog terug halen? In de afdaling gaan ze het niet doen en als ze beneden komen is het nog wat? 2-3km naar de finish? Dan moeten ze daar al met 3-4man van een ploeg zitten en direct rijden... als het allemaal duo's en enkelingen zijn mag je het vergeten. In theorie zou je zeggen dat bij al die duo's zich 1 man direct moet wegcijferen maar de praktijk leert ons dat dat quasi nooit gebeurt. Uiteindelijk gokken die duo's allemaal dat een ander (lees: Jumbo-Visma) het gat wel zal dichtrijden.

Nu, aan de andere kant: de Poggio is niet super steil en Van Aert (die opnieuw súper is bergop) maar bv ook een Ganna (waar ik toch wel iets van verwacht ondanks zijn 80kg) gaan maar 1 man proberen volgen imo. (misschien 2, Flupke gaan ze ook niet laten rijden).

Moeilijk te voorspellen die Poggio. 2 jaar geleden knalde Alaphilippe van iedereen weg en kon enkel Van Aert nog nipt zijn wagon aanhaken.

Vorig jaar dacht iedereen dat MVDP er ook een lap op ging geven, na zijn demonstratie in de Strade, uiteindelijk komen ze daar met minstens 15 man samen boven en maakt Ewan misschien nog wel het meeste indruk.

Alles kan. Maar de Poggio is idd misschien te makkelijk voor Pogacar. Ik kan me vergissen, maar ik weet ook niet of die er van kan wegknallen op dezelfde manier als een Alaphilippe dat hier kan...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan