Hij-die-niet-genoemd-mag-worden was de beste in koers ....
FTFY
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden was de beste in koers ....
Onze goeie vriend heeft de afgelopen weken precies niet al teveel koers gekekenPatlef zei:"Laat nu de anderen maar eens offensief koersen - wij doen dat al genoeg."
offensief koersgedrag genoeg en QS was daar deze keer alvast niet de grote motor van.Onze goeie vriend heeft de afgelopen weken precies niet al teveel koers gekekenoffensief koersgedrag genoeg en QS was daar deze keer alvast niet de grote motor van.
Alles op Pogacar dus. Of Gibbons als ze sprinten? Raar. Trentin ni fit?
- COVI Alessandro
- FORMOLO Davide
- GIBBONS Ryan
- POGAČAR Tadej
- POLANC Jan
- TROIA Oliviero
- ULISSI Diego
Niet de ploeg van UAE waarop ik heb gehoopt
Had een hersenschudding opgelopen in PN, dus kan me wel inbeelden dat deze wedstrijd te vroeg komt.Alles op Pogacar dus. Of Gibbons als ze sprinten? Raar. Trentin ni fit?
Uitgesproken favoriet en Milaan-San Remo is imo een beetje een belachelijke uitspraak. Een uitgesproken favoriet is voor mij iemand die je op voorhand duidelijk zeer hoge winstkansen kan toedichten omdat ze in een aanzienlijk deel van de mogelijke scenario's als winnaar uit de bus zullen komen.Ahja, spijtig. Ook spijtig dat Colbrelli ni fit is. Gelukkig is Mohoric er nog voor Bahrain dan.
Ewan blijft wel met voorsprong de uitgesproken favoriet imo.
Ahja, spijtig. Ook spijtig dat Colbrelli ni fit is. Gelukkig is Mohoric er nog voor Bahrain dan.
Ewan blijft wel met voorsprong de uitgesproken favoriet imo.
Wat is daar nu weer belachelijk aan? Er is toch altijd iemand favoriet? Awel, voor mij is dat Ewan. Klimt beter dan ooit en is sowieso de snelste aan de meet. De bookies maken Van Aert favoriet, voor Pogačar. Natuurlijk is MSR moeilijk te voorspellen, maar dat hoeft me er toch niet van te weerhouden een uitgesproken favoriet te hebben?Uitgesproken favoriet en Milaan-San Remo is imo een beetje een belachelijke uitspraak. Een uitgesproken favoriet is voor mij iemand die je op voorhand duidelijk zeer hoge winstkansen kan toedichten omdat ze in een aanzienlijk deel van de mogelijke scenario's als winnaar uit de bus zullen komen.
Het probleem met San Remo is dat je op voorhand eigenlijk 100 verschillende maar realistische scenario's kunt bedenken die een hele resem aan verschillende potentiële winnaars opleveren waardoor zelfs de mannen die de hoogste winstkansen hebben nog altijd maar op misschien 15-max 20% uitkomen. In een koers als de ronde heb je eigenlijk maar 3-4 realistische kanshebbers behoudens een freak accident, in Milaan-San Remo heb je 20-25 realistische kanshebbers. Veel mannen met waterkansjes, maar als toevallig alle dobbelstenen op de juiste kant vallen zoals bij bv Stuyven vorig is het wel raak. Laat San Remo klassiek net een koers zijn waar veel ruimte is voor een hele resem van die scenario's daar waar in Vlaanderen, Roubaix en Luik meestal gewoon de wet van de sterkste geld.
Pogacar, Ewan & Van Aert zijn de grote namen. Denk dat de kans aanzienlijk is dat het één van die 3 wordt maar zelfs dan weet ik niet of 2:1 odds goed genoeg zouden zijn om een gokjes de moeten te maken...
Overigens heeft Lotto toch niet zo'n heel slechte ploeg om de achtervolging te moeten inzetten moest het nodig zijn??
Blij dat hij uitgereden heeft (niet om te trollen)Btw, Tietema 79e vandaag in Denain, op 11'49" van de winnaar.
Ewan staat aan 6,5 overigens om te winnen in MSR. Deftige odd vind ik dat.
Wie kan zeggen dat 'm is geeindigd voor topsprinter Pascal Ackerman?!Btw, Tietema 79e vandaag in Denain, op 11'49" van de winnaar.
Ewan staat aan 6,5 overigens om te winnen in MSR. Deftige odd vind ik dat.
Uitgesproken favoriet.Pedersen wint, kan je nu al opschrijven.