Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is al voorgedaan door "Francesco Del Ponte". Al reed die toen al niet meer iedereen overhoop. :(

Frank Vandenbroucke heeft in Italië ooit onder die naam gekoerst.

Met de pasfoto van Tom Boonen :bow:

Wat is het volgende, een gemaskerde renner

Ik zie het nu al voor me, dit najaar op VTM. Acht gemaskerde renners verschijnen aan de start van een iconische wielerpassage. Raden jullie welke renner er als eerste bovenaan de Galibier aan komt, wie geeft er iedereen het nakijken op La Redoute of wie dendert er ongenaakbaar over het Bos van Wallers.

Mogelijke deelnemers: Eddy Planckaert, Roger De Vlaeminck, Tom Boonen, Puck Moonen, Bas Tietema, Koen Wauters, Tom Waes en Niels Albert.

Alé Pogacar z'n deelname aan MSR is ook al vergeten :lol:

vooral die trailers eens bekijken, moeder god, Putin heeft zijn evenknie in het narcisme gevonden met de Michel. :shutup: :rofl:

vooral die trailers eens bekijken, moeder god, Putin heeft zijn evenknie in het narcisme gevonden met de Michel. :shutup: :rofl:

Die paparazzi-foto's en filmpjes van VDP zijn ook vrij creepy.

Wuyts & Boonen is denk ik wel een goeie combo.

ow ja Wuyts zit nu bij VTM dat wordt dus Eurosport (Engels commentaar) zaterdag.

En nu ook Ewan eruit wtf. Kan me niet herrineren dat het ooit zo erg is geweest.

Hannibal lecter kan er ook wel mee door :)
Vreemd dat ze kijkers proberen te lokken met een commentator in beeld te brengen :)

Het zou me niks verbazen als ze bij Quickstep Evenepoel nog opstellen. Koersen winnen tegen janneke en mieke is toch zijn sweetspot :shutup:

Benieuwd naar Pidcock… heeft geen koers meer gereden sinds het openingsweekend. Ook weinig beelden op de socials zien passeren. Was ziek bij de strade maar moet ondertussen toch hersteld zijn. Gevaarlijke outsider denk ik.

Jumbo visma heeft toch het sterkste team aan de start.
Samensmelting van sterke toppers uit het openingsweekend & toppers uit parijs - nice.

@iceman160487 pidcock wordt inderdaad eentje om in de gaten te houden! Maar hij zal moeten meeglippen.
Kwia, ganna en viviani zijn ook niet vies om een graantje mee te pikken.

mvdp zou gaan starten in sanremo… :biglaugh: Classic Roofthoofdjes…:laugh:
Schrijf hem maar op voor een top5 plaatsje
Idd.. zand in de ogen strooien kunnen ze als de besten die gebroeders. Roodhooft. Lijkt me ergens niet echt slim om te starten in een koers van bijna 300km na die blessure..

Met al die afzeggingen moet Matje ook al niet meer in top vorm zijn om een pak sterren te verdienen :crazy:

Elk jaar diezelfde shitshow van de broertjes Roodhooft en MVDP over blessures en dan out of the blue vervroegd aan de start verschijnen.
Ik kan die pipo's eig echt niet meer hebben eerlijk gezegd.

Onwaarschijnlijk kleuterachtige, doorzichtige & beschamende vertoning inderdaad.
En dat elke.keer.opnieuw.

Zelf gniffelen ze zich waarschijnlijk te pletter bij het overschouwen van hun bovenaards meesterlijk geslepen tactiek :sarcastic:

Idd.. zand in de ogen strooien kunnen ze als de besten die gebroeders. Roodhooft. Lijkt me ergens niet echt slim om te starten in een koers van bijna 300km na die blessure..
Goh, de intensiteit van die eerste 240km in San Remo is echt wel heel beperkt. Denk dat Mattje hardere duurtrainingen heeft afgewerkt tijdens zijn maand in Denia... Sanremo is in het slechtste echt koers vanaf de Capo's, in het beste geval vanaf de Cipressa. Dat mag geen probleem vormen voor die blessure

Goh, de intensiteit van die eerste 240km in San Remo is echt wel heel beperkt. Denk dat Mattje hardere duurtrainingen heeft afgewerkt tijdens zijn maand in Denia... Sanremo is in het slechtste echt koers vanaf de Capo's, in het beste geval vanaf de Cipressa. Dat mag geen probleem vormen voor die blessure
Dit, als je trainingen afwerkt van 200km met 3500HM dan voel je die eerste 240km in San Remo niet. Worst case scenario moet hij zich zetten als ze doortrekken om de Cippressa en dan heeft ie er een mooie training opzitten. Maar hij gaat gewoon mee de Poggio aansnijden, wat daar gebeurd zullen we nog zien.

Net te weinig wind in Bredene Koksijde classic om echt een slagveld te krijgen.

Campenaerts is weer veel te sterk en doet weer wat rare dingen precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan