Als de vlucht boven de 45 km blijft rijden gaan ze vanaf nu toch al aan vrij hoge snelheid +48km/uur mogen beginnen rijden om ze in te halen.
5 minuten in 70km is makkelijk te doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de vlucht boven de 45 km blijft rijden gaan ze vanaf nu toch al aan vrij hoge snelheid +48km/uur mogen beginnen rijden om ze in te halen.
JaAlsof de vluchters enige kans hebben![]()
Als een van de eerste dan nog wel. Vraag me af of dit nog goedkomt dit voorjaar.hopla Pidcock eraf
Als een van de eerste dan nog wel. Vraag me af of dit nog goedkomt dit voorjaar.
Als een van de eerste dan nog wel. Vraag me af of dit nog goedkomt dit voorjaar.
Ik mis toch het gekibbel met Renaat en José...Wuyts bij VTM en het maakt al niet meer uit dat het niet op een is.
Wuyts bij VTM en het maakt al niet meer uit dat het niet op een is.
De deur staat vanachter open. Er zijn er al gelost die het nog niet goed weten dat ze gelost zijn!Dit gaat ontzettend hard
Vandaar dat hem PR bij de beloften gewonnen heeftWas vorig jaar al gene vetten in het vlaamse werk (houdt niet echt van kasseien blijkbaar). AGR komt dit jaar ook nog een week vroeger dus nee zal niks zijn.