Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van der Poel zit er nog fris bij, straf toch.
Dat is niet normaal.. heb daar
En de anti-supporters/anti VDP boys zijn er ook terug, bij deze een waarschuwing. Tis elke koers het zelfde liedje. Hierna volgen infra’s.
ipv te zeggen, leuke einde ofzo. Mooie winnaar. Nope, direct op Mathieu beginnen afgeven. Steekt tegen hoor
Zeg dat vooral aan die continu hier op Evenepoel afgeven mij gedacht 🙄

Daar kun je toch geen waarschuwing voor geven. Straks mag je Neymar geen duiker meer noemen. VDP (of zijn ploeg) heeft gewoon dat overdrijven met blessures in zich, het altijd erger doen uitschijnen dan het is om dan op de "verrassing" of zo te spelen. Iets wat hij totaal niet nodig heeft.
Inderdaad... weer ferm zand in ogen gestrooid.. zo erg zal die blessure niet geweest zijn 😉

Daar kun je toch geen waarschuwing voor geven. Straks mag je Neymar geen duiker meer noemen. VDP (of zijn ploeg) heeft gewoon dat overdrijven met blessures in zich, het altijd erger doen uitschijnen dan het is om dan op de "verrassing" of zo te spelen. Iets wat hij totaal niet nodig heeft.
Verspreiding van fake news, aanzetten tot flame.

Verdiend gewoon 3pt!

Van Aert toch minder dan verwacht. Zelf geen enkel initiatief genomen en niet meegesprint
Zie niet in waarom hij initiatief zou moeten nemen? Gaten toegetreden, gewerkt in de afdaling en gewoon geen goesting om te sprinten voor plaats drie denk ik.

Had het wel willen zien als Roglic het gat had laten vallen bij de tweede aanval van Pogcar. Dan waren ze met drie of vier weg denk ik.

Pogacar toch niet sterk genoeg. Van Aert en VDP duidelijk de betere. Ben in feite wel content dat hij toch niet echt zo Superman is.

Inderdaad... weer ferm zand in ogen gestrooid.. zo erg zal die blessure niet geweest zijn 😉
Nee gij hebt gewoon geen inschattingsvermogen wanneer mensen serieus zijn of niet.

Dit bashen op MVDP is gewoon 100% onterecht en 0% humor.

Gelieve dus al die posts te verwijderen en infra's te geven, heb er hier al voor minder gehad @Jonas89 of ik stap naar UNIA!

Ik denk dat van Aert wel een beetje gerekend had op steun van Roglic na de Poggio, zou gek zijn om dan zelfs iets te proberen. Toen ze beneden kwamen met een achterstand was het eigenlijk al gereden. Niemand neemt daar initiatief en als je het zelf doet, verlies je.

Van Aert toch minder dan verwacht. Zelf geen enkel initiatief genomen en niet meegesprint
Say what? Heeft op alles gesprongen wat bewoog op de Poggio en heeft meer op kop gereden achter Mohoric dan de rest...

Zette in de sprint wel aan maar voelde direct Mathieu komen EN kon ook Pedersen niet remonteren en dan zette hij zich neer. Echt overtuigend was dit alleszins niet. Reed ook al weer veel te veel met zijn neus in de wind... Kragh vertrekt, Pogacar mee en zit wind op kop te bonken met Mathieu op het wiel. Je hebt die koers al gewonnen, Wout moet imo veel vaker 'foert' durven zeggen en vooral ook niet altijd tonen dat hij goed is.

Say what? Heeft op alles gesprongen wat bewoog op de Poggio en heeft meer op kop gereden achter Mohoric dan de rest...

Zette in de sprint wel aan maar voelde direct Mathieu komen EN kon ook Pedersen niet remonteren en dan zette hij zich neer. Echt overtuigend was dit alleszins niet. Reed ook al weer veel te veel met zijn neus in de wind... Kragh vertrekt, Pogacar mee en zit wind op kop te bonken met Mathieu op het wiel. Je hebt die koers al gewonnen, Wout moet imo veel vaker 'foert' durven zeggen en vooral ook niet altijd tonen dat hij goed is.
Ik volg je ergens, maar in mijn ogen heeft Roglic toch een beetje gefaald. (Niet goed genoeg? Maar ook 1x te gretig en het gat niet laten vallen).
En dus moest VA zelf te veel de gaten dichten .. en had hij de gaten laten vallen had hij ook zowiezo niet gewonnen ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan