Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag was het weer van datte in Catalonië zie ik nu. Niet te gelovenWairo Quintana doet zijn naam weer alle eer aan.![]()
In 2020 was het midden de zomer en waren er niet veel restricties voor zover ik mij nog herinner.In 2020 zaten we vnl. binnen vanwege de algemene lockdown.
In 2021 was de horeca ook dicht tijdens MSR. Geen idee in welke mate dat ook meespeelt.
Maar de koers was wel pas 1 week terug begonnen en iedereen keek er zo naar uit. Wout had net de strade gewonnen en startte voor het eerst als topfavoriet wat lang geleden was voor een Belg en het was conge.In 2020 was het midden de zomer en waren er niet veel restricties voor zover ik mij nog herinner.
Al op een halve minuut van AlejandroJe hebt Yates verkeerd gespeld![]()
.meer winst als ge nu op hem inzet voor't eindklassementAl op een halve minuut van Alejandro.

Gaat niet gebeuren in Valverde' laatste jaar. Over zijn lijk.meer winst als ge nu op hem inzet voor't eindklassement![]()
Vorig jaar in Coppi e Bartali m'n oog op laten vallen en dan tijdens de Tour of The Alps zag ik em weer rijden. Dan wat meer op de voet gevolgd tijdens de Giro. Ziet er gewoon een coole coureur uit. In Leuven met de beloftenkoers ook (hard) voor staan supporteren. Groot feest natuurlijk toen z'n landgenoot zilver pakte. Maar (nog) niet ontmoet neeBtw, wat is je relatie met Tesfatsion? Ontmoet? Leuke handtekening / foto gekregen?

AG2R is er ook niet. Zullen gewoon de boete slikken zeker?Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat WT-ploegen dienen te starten in een WT-koers maar Brugge - De Panne is ook WT en Ineos start daar niet?
AG2R is er ook niet. Zullen gewoon de boete slikken zeker?

WT ploegen zijn verplicht om deel te nemen aan alle WT-wedstrijden die al in 2016 op de WT-kalender stonden. Aan de wedtrijden die later toegevoegd zijn mogen ze deelnemen op vrijwillige basis.Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat WT-ploegen dienen te starten in een WT-koers maar Brugge - De Panne is ook WT en Ineos start daar niet?
With regard to events which were registered on the 2016 UCI WorldTour calendar, all
UCI WorldTeams must take part. For other UCI WorldTour events, UCI WorldTeams
may take part on a voluntary basis.
En bij deze heb ik mijn geloof in Tom Dumoulin verticaal geklasseerd.

Ahja, hiervoor had ik nog geloof, maar die heb ik dus bij deze verticaal geklasseerd. Manmanman, echt één lang gerekte teleurstelling sinds zijn comeback. Dat die zich toch gewoon richt op tijdrijden en hier en daar wat wedstrijden uitpikt.oei , maar je geeft hem toch 3 sterren![]()
Ik weet het niet. In de UAEtour (?) moest hij lossen door problemen met de rug... Dus ik vermoed dat het weer hetzelfde is. Al is dat ook gewoon de rode draad hé, 't is altijd iets, heel jammer natuurlijk.In februari nog corona gehad... Misschien nog niet helemaal hersteld. Beter geen risico's nemen als je Colbrelli ziet (al was dat geen corona).
Ma gij zijt dan ook echt totaal gene kenner hé, zie:Tes wie?
Denk dat die (Mathieu Van Der Poel, nvdr) weinig test nodig zal hebben. De test zal eerder zijn met hoeveel overmacht hij zijn 2de koers waar hij start zal winnen![]()
De competitie is in de coppi e bartali lijkt me niet sterk genoeg om een VDP van een ritoverwinning te houden.
Ook is het parcours niet van die grootorde dat het extreem moeilijk is voor hem om zijn rit te kiezen en met overmacht dan ook te winnen.
Denk dat die weinig test nodig zal hebben. De test zal eerder zijn met hoeveel overmacht hij zijn 2de koers waar hij start zal winnen![]()