Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan José en Karl toch niks kwalijk nemen? ik dacht het ooklol onze experts wisten het zeker hoor Merlier wint met een wiel blijkt het een mmspurt
Je kan José en Karl toch niks kwalijk nemen? ik dacht het ook
Ze zeiden dat het Merlier was en uiteindelijk wint hij met een cm of 5. Dus ze hadden toch gewoon gelijk?Ze zeiden dat ze vlak voor de finish zaten en het dus perfect hadden gezien we moeten het met een frontaal beeld doen dus zij hadden het beter moeten zien
Ze zitten op 3km van de meet met een man of 3 nog voor De Lie. Dan komt daar een golf aan van het peloton en ze zijn iedereen kwijt. Helaas want als je ziet dat die nog 8ste wordt na dat geval met Ackerman..Ja Lotto, bende dwazen. Zit je met zo'n talent als De Lie en dan laat je hem maar wat in zijn eentje spartelen...
Je hebt Yates verkeerd gespeld![]()

Je kan José en Karl toch niks kwalijk nemen? ik dacht het ook
Ze zeiden dat het Merlier was en uiteindelijk wint hij met een cm of 5. Dus ze hadden toch gewoon gelijk?
Ik heb de koers niet gevolgd, maar was er een verklaring voor die achterstand?
Yes, is na PN ziek geweest. Dus allicht onvoldoende hersteld, of opnieuw ziek.Ik heb de koers niet gevolgd, maar was er een verklaring voor die achterstand?
Ziekte?
Als ze mij het helikopterbeeld hadden laten zien zonder dat ik de finishfoto zag zou ik ook zeggen Merlier zonder twijfel. In quasi alle gevallen kan je op "gevoel" zeggen wie wint en meestal heb je wel gelijk. Nu was het inderdaad heel nipt maar heeft hij gewoon gelijk over de winnaar. Ik ben absoluut niet een grote Vannieuwkerke fan maar om daar nu zo over te vallen.De enige manier waarop je kon zien wie er gewonnen had, was via de finishfoto. Op het beeld van de vaste camera was dat onmogelijk te zien, dus dat Vannieuwkerke daar direct begint te roepen: "Merlier wint!" slaat gewoon nergens op. Wellicht weer zijn mega chauvinistisch kantje dat de bovenhand nam.
meestal weten de renners heel goed wie er gewonnen heeft. Dan je het snel afleiden aan de lichaamstaal van de winnaar. Hier twijfelden ze zelf.Als ze mij het helikopterbeeld hadden laten zien zonder dat ik de finishfoto zag zou ik ook zeggen Merlier zonder twijfel. In quasi alle gevallen kan je op "gevoel" zeggen wie wint en meestal heb je wel gelijk. Nu was het inderdaad heel nipt maar heeft hij gewoon gelijk over de winnaar. Ik ben absoluut niet een grote Vannieuwkerke fan maar om daar nu zo over te vallen.
Dat ontken ik ook niet.meestal weten de renners heel goed wie er gewonnen heeft. Dan je het snel afleiden aan de lichaamstaal van de winnaar. Hier twijfelden ze zelf.
Ja Lotto, bende dwazen. Zit je met zo'n talent als De Lie en dan laat je hem maar wat in zijn eentje spartelen...
iddDe enige manier waarop je kon zien wie er gewonnen had, was via de finishfoto. Op het beeld van de vaste camera was dat onmogelijk te zien, dus dat Vannieuwkerke daar direct begint te roepen: "Merlier wint!" slaat gewoon nergens op. Wellicht weer zijn mega chauvinistisch kantje dat de bovenhand nam.
Denk dat niemand dat had verwacht hoor.Van der Poel in de problemen
De wedstrijdradio meldt plots dat Van der Poel afgehaakt is in de groep der favorieten. Het is niet helemaal duidelijk of de Nederlander pech had of gewoon de rol heeft moeten lossen. Hayter is ondertussen bijna boven.
Nog ene voor in MrKend54l zijn boek der wijsheden.
Jammer dat de koers nergens te zien was, leek wel interessant om te volgen. @NemesisBE zijne renner heeft het ook weer goed gedaan!