Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok misschien gaat het wel door, wordt boeiend! Als ik Jumbo-Visma was zou ik Benoot of Laporte laten aanvallen.

Als Alpecin, Ineos, AG2R, Wanty wat samenwerken dan kan het nog, maar dat gebeurt toch zelden

EDIT: AG2R komt met veel man terug, maar dat is wel al op 45 seconden.

Ok misschien gaat het wel door, wordt boeiend! Als ik Jumbo-Visma was zou ik Benoot of Laporte laten aanvallen.
Tis nog ver hé. 70km... maar het is wel een eerste teken aan de wand. Ze moeten wel slim (en sterk) genoeg zijn om het straks ook af te maken nog, want als ze zich hier het zwart voor ogen rijden gaat er straks iemand in zijn vuistje lachen.

Tis nog ver hé. 70km... maar het is wel een eerste teken aan de wand. Ze moeten wel slim (en sterk) genoeg zijn om het straks ook af te maken nog, want als ze zich hier het zwart voor ogen rijden gaat er straks iemand in zijn vuistje lachen.

Het blijft wel maar E3 hé, slechts 200km. Dat is een heel andere context dan wanneer het nog 70km is in bv de RVV van 270km

Ik snap Jumbo toch niet…wegrijden met Benoot, hebde toch niets aan!! Die kan niet spurten!! Ga dan in de aanval met Laporte en hou Benoot voor gaten toe te rijden voor Van Aert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan