KO
Well-known member
Ik ben die achterbuur.de achterburen zijn hier godverdomme djembe aant spelen terwijl ik in mijn nest lig met een kater
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben die achterbuur.de achterburen zijn hier godverdomme djembe aant spelen terwijl ik in mijn nest lig met een kater
Blij dat ik altijd op jou kan rekenen.Zal het direct doen se
Dat mogen gelukkig telkens tien andere zijn. Ik installeer een wachtrij buiten.Goed nieuws!
Ik heb het met onze Frank besproken en vanaf nu mag je door onze woning gaan om naar de tuin van deze draad te gaan. Wel nog steeds maar 10 personen in onze buitenbubbel uiteraard!
En is frank er morgen weer met meer weer?Goed nieuws!
Ik heb het met onze Frank besproken en vanaf nu mag je door onze woning gaan om naar de tuin van deze draad te gaan. Wel nog steeds maar 10 personen in onze buitenbubbel uiteraard!
Tis een andere Frank. Maar ik voorspel dat het worsten gaat regenenEn is frank er morgen weer met meer weer?
Ik kan hem nochtans zien op mobielEr is iets gaande met de kut thread op mobiele site...
Deze komt niet meer tevoorschijn vanboven
Te onkuis vermoed ik![]()
Is zoals je zei ik had OP op ignoreIk kan hem nochtans zien op mobiel
Verklaar u nader!Is zoals je zei ik had OP op ignore
Awel die slecht geplaatste ignore knop zouden ze beter op de tegengestelde plaats zetten als een profielnaamVerklaar u nader!
Dan ist goed. Dan mag je nog in onze buitenbubbel.Awel die slecht geplaatste ignore knop zouden ze beter op de tegengestelde plaats zetten als een profielnaam
Nu, alle keren als ik (per ongeluk of niet) op een profielnaam duw, is de knop van het diepere menu op quasi dezelfde plaats...
Hoeveel keer dat ik al wijzigingen heb moeten doen daaraan, ontvolgen en ignore terug afzetten, niet normaal... Ik bekijk BG 90 percent van de tijd op tablet of op gsm
Dus om voorbeeld te geven profielen staan links in de posts, als ge daarop duwt per ongeluk en ge wilt het geopende kaderke wegklikken, dus moet ge eigenlijk eruit klikken, duw ik altijd per ongeluk op een van die 2 knoppen
Er komt wel een schermpje boven piepen, maar zo kunt ge dus ongewild mensen ignoren of volgen als ge snel duwt en meteen iets anders begint te doen op gsm