Hellsdinner
Crew Member
Ik mis echt het "uitkijken" naar een spel. Ik weet vroeger toen Battle For Middle Earth uitkwam, ik daar maanden naar uitkeek en in de tussentijd elk developer filmpje keek waar ze gameplay lieten zien. En toen ik het uiteindelijk in mijn handen had, inderdaad tijdens de autorit het boekje uitlezen om dan eens thuis gewoon versteld te staan van het spel en je er een hele dag volledig in verliezen (en stiekem snachts opstaan om meer te spelen omdat je niet te lang op de pc mocht spelen van moeder en vader).
Tegenwoordig als er een spel uikomt is wat je graag wil spelen wordt je overweldigd door andere opinies, reviews, ... En heb je al schrik als er EA bij staat of het woord microtransactions valt enzo. Je hebt ondertussen ook zoveel al gespeeld dat veel gewoon niet nieuw is, of je ben kritischer, ...
Ik mis het eigenlijk gewoon om een onwetend kind te zijn...
Tegenwoordig als er een spel uikomt is wat je graag wil spelen wordt je overweldigd door andere opinies, reviews, ... En heb je al schrik als er EA bij staat of het woord microtransactions valt enzo. Je hebt ondertussen ook zoveel al gespeeld dat veel gewoon niet nieuw is, of je ben kritischer, ...
Ik mis het eigenlijk gewoon om een onwetend kind te zijn...