Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ah ge weet het.Toen was uitgaan nog dik feesten ...![]()

Behalve die MBK, is het precies mijn jeugd die je beschrijftEn zat terug uitgespuugd, stinkend naar de sigaretterook, met de -bijna identieke - jas van een ander aan, om dan op een MBK-boosterke naar huis te sjeezen.

Volledig mee eens.
Een lekker donkere zaal en op 1 of andere manier werd je bij het aankomen gewoon door de muziek
naar binnen gezogen![]()
Wij gingen om ons te amuseren.En ondanks dat men die mensen toen “zwaar” vond, waren dat gewoon koorknaapjes tov wat er nu rondloopt.
Was het enkel maar dat.Wij gingen om ons te amuseren.
Nu gaan ze om te vechten
Was het enkel maar dat.
De partysmarties en andere rotzooi gedijen waar lustig.

The adventures of baron Munchhausen, 1 van mijn favo filmsEn ook één of andere film met een lange titel met een gekke baron die op een kanonskogel door de lucht vloog ....

Holy shit, met deze film heb je geen drugs meer nodig. Legaal trippen.The adventures of baron Munchhausen, 1 van mijn favo films![]()
Nog nooit ne Terry Gilliam film gezien precies? Dat is meestal legaal trippenHoly shit, met deze film heb je geen drugs meer nodig. Legaal trippen.
De trailer:
.Haha nee. Ik ben geen fan van fantasy en deze trailer heeft me nog eens duidelijk gemaakt waarom.Nog nooit ne Terry Gilliam film gezien precies? Dat is meestal legaal trippen.
Doet niet alleen fantasy, wel weer druuuuuuuhsHaha nee. Ik ben geen fan van fantasy en deze trailer heeft me nog eens duidelijk gemaakt waarom.
Nooit in de Carat of Globe geweest?En ondanks dat men die mensen toen “zwaar” vond, waren dat gewoon koorknaapjes tov wat er nu rondloopt.
Ik zou die nog eens moeten bekijken, is al lang geleden. In mijn herinnering is het wel een rare filmThe adventures of baron Munchhausen, 1 van mijn favo films![]()